RestAR, שאותה הקים בר סרף יחד עם שמעון ויינר בסוף 2017, מאפשרת לכל בעל עסק להמיר את המוצרים שלו לתלת ממד באמצעות שילוב של וידאו ובינה מלאכותית. כך לקוחות יכולים "למדוד" שורה של מוצרים על עצמם (נעליים, תיקים וכובעים, למשל) ועל פני שטח (במקרה של רהיטים, למשל), באמצעות מציאות רבודה.
במקרה של נעליים, הלקוח נכנס לממשק הצילום במסארטפון, מכוון אותו לכיוון רגליו, ועליהן מיד תופיע הדמיה של הנעליים שהוא מעוניין לרכוש. "הנגשנו את כל התהליך, פישטנו אותו ולא דרשנו שום חומרה. גם בעל עסק שמחזיק סמארטפון מלפני ארבע שנים יכול להשתמש בזה", מסביר סרף.
מותגי אופנה מהמובילים בעולם, לצד עשרות לקוחות נוספים כבר משלמים על הטכנולוגיה, ולפי סרף החברה עובדת על תשתית עבור רבים נוספים. "השילוב בין תלת ממד למציאות רבודה משפר את המכירות עד פי 11, החזרות המוצרים פוחתות בעד 35% ויחס ההמרה בפרסומות דיגיטליות מזנק בעד פי חמישה אם הן מפנות לעמוד שמוטמעת בו הטכנולוגיה שלנו", הוא מוסיף.
את הסטארט-אפ הראשון שלו הקים סרף כבר בגיל 13 (פלטפורמה מהירה לבניית אתרים). בהמשך היה ראש צוות סייבר בצבא ולאחר מכן ניהל צוותים בינלאומיים כסמנכ"ל מוצר בשתי חברות, עד שעזב והקים את RestAR.
הקורונה שהובילה לסגירת המסחר לתקופות ממושכות כמעט בכל העולם ושלחה את הקונים לרכישות און ליין, שיחקה לטובתם. בסוף השנה שעברה נרכשה RestAR על ידי Unity – חברה אמריקאית ציבורית בשווי 38 מיליארד דולר שפיתחה מנוע גרפי המשמש לפיתוח משחקי וידאו. פורבס מעריך שהיקף העסקה הוא כמה עשרות מיליוני דולרים.
RestAR הפכה להיות מרכז הפיתוח של Unity בישראל, ולצד החשיפה ללקוחות נוספים, הונגשו עבורה גם משאבים רבים. "בדרך כלל בולעים אותך ואתה נהיה בורג. במקרה שלנו זה ממש הפוך, Unity נותנים לנו להמשיך להתנהל כסטארט-אפ, הם נותנים בנו אמון, עדיין נותנים לנו להוביל את המוצר שלנו וזה לא דבר שכיח". 10 עובדים מועסקים היום בשלוחה של RestAR בתל אביב, וברחבי העולם עוד שישה במיקומים שונים. עם הרכישה, אומרים בחברה, הם עתידים להתרחב באופן משמעותי.