בזכות בחירה מעולה בשיתופי פעולה והרבה נחישות, הגיעה מאיירת האופנה טליה צורף, 22, להיות חלק קבוע בפיד של ג'יג'י חדיד (45 מיליון עוקבים), בבתי אופנה גדולים, כמו מוסקינו, ורסאצ'ה ופנדי, ולהופיע במגזינים הנחשבים בעולם, ביניהם ווג איטליה ו-ווג ארה"ב. צורף, שפתחה בלוג איור כשהיתה בת 15, הגיעה לשבוע האופנה בתל אביב בגיל 16 וסיקרה אותו עם כתבי אופנה. בעקבות הסיקור הכמעט-חתרני ההוא, הוזמנה לסקר שבועות אופנה נוספים בעולם, בתשלום, ונהנתה מבאזז סביב הבלוג וחשבון האינסטגרם שלה @taliazorefstyle (שכולל יותר מ-100 אלף עוקבים).
צורף, ילידת קנדה שגדלה בנס ציונה, למדה קורס איור אופנה בקנדה ועיצוב גרפי בשנקר. מיד עם סיום הלימודים קיבלה פנייה מהלקוח הראשון, MAC, ולשיתוף ראשון באינסטגרם של בית האופנה ולנטינו, שחשף אותה לתעשיית האופנה העולמית. היום מזמינים אותה בתי האופנה לאייר את מאחורי הקלעים של התצוגות שלהם, לקחת חלק בשיתופי פעולה ולשבת בתצוגות. פקטורי 54 הזמינו אותה לתרום לעיצוב חנות הפופ-אפ שלהם בקניון גינדי TLV, ועיריית תל אביב הזמינה ממנה איור שהודפס בגודל שבעה מטרים. הלקוחות והעוקבים נהנים מסגנון האיור הצבעוני והחופשי שלה. "אמנות זה דבר סובייקטיבי", היא אומרת. "אם בית אופנה מסוים אהב את היצירה שלי – הוא ישתף ויחשוף אותה".
בעתיד? צורף מתכננת לפתוח סטודיו, לאייר קולקציה לבית אופנה ולהקים ליין מוצרים על שמה.