מיכל לצר מובילה את אסטרטגיית התכנון וניהול ההוצאות ל־81 קבוצות בגוגל שמספקות תשתיות טכניות לשימושים של לקוחות הענן, חיבור פרקטי בין הטכנולוגיה לפיננסים שבמסגרתו היא מנהלת פרויקטים ותוכניות בהיקף של מיליארדי דולרים. היא לא תכננה להגיע לנקודה הזאת: לצר, שגדלה בישוב תמרת בעמק יזרעאל, שירתה ביחידת 8200. עם תום השירות נסעה לניו יורק כדי לחקור ולהבין מה היא רוצה לעשות כשתהיה גדולה.
בתוך שבועיים מצאה עבודה בסטארט־אפ Watchitoo, שפיתח טכנולוגית לייב סטרימינג. היא עבדה מול הלקוחות הגדולים ביותר של החברה ושידרה עבורם אירועים למיליוני צופים בשידור חי, למשל, שבוע האופנה בניו־יורק, משחקים של ה־NBA ועוד.
במקביל למדה לתואר ראשון בכלכלה ומתמטיקה באוניברסיטת קולומביה, אותו סיימה בהצטיינות. התואר הכווין אותה מאוד לתחום הפיננסים ובסיומו התחילה לעבוד כבנקאית השקעות בבנק אוף אמריקה ובהמשך כמנהלת השקעות בקבוצה הטכנולוגית ב־Mitsubishi Financial Group, שם עסקה בין היתר ברכישות ומיזוגים, ביניהם הפיצול של HP והאיחוד של Dell EMC.
כשהיתה בת 26 החליטה שהיא רוצה לחזור לעולם הטכנולוגי, וממנו להתחבר לפיננסי. היא שלחה קורות חיים לגוגל ניו יורק, ואחרי הליך מיון ממושך התקבלה לתפקיד מובילת אסטרטגיית ההוצאות על התשתיות של גוגל מסביב לעולם. במסגרת התפקיד הייתה אחראית על תכנונו מחדש של הקוד האחראי לחלק הוצאות תפעוליות בגובה עשרות מיליארדי דולרים לכל המוצרים בתוך גוגל, וסייעה במניעת טעויות דיווח של יותר ממאות מיליוני דולרים והובילה את האסטרטגיה הפיננסית של תחום הנטוורקינג. "התפקיד עוד רחוק מלהיות ממוצה אבל בעתיד אני שואפת להמשיך ולהשפיע בתפקיד עם אימפקט בקנה מידה עולמי ולנהל פורטפוליו של מיליארדי דולרים בחברה משלי או עבור חברות אחרות".