נוי הדס היא דור שלישי לחקלאים. סבה וסבתה מגדלים בשאר ישוב פירות נשירים ואביה נכנס לתחום כבן ממשיך. “גדלתי לתוך זה ובכל סוף שבוע התרגשתי כשהיינו נוסעים אליהם לצפון. קטיף הפירות מהעץ היה חוויה מדהימה עבורי”.
בגיל 16, דווקא בליבו של משבר בענף החקלאות שמוטט את העסק המשפחתי, היא החליטה ששם מקומה. בתקופת הצבא היא עבדה, חסכה כסף וקנתה רכב קטן שאיתו היתה נוסעת בסופי שבוע לשוקי איכרים ברחבי הארץ ומוכרת להם את התוצרת של המשפחה. “אבל רציתי הרבה יותר מזה”, היא מסבירה, “רציתי לפתוח חנות משל עצמי”. זו היתה נקודת הפתיחה לרשת “נוי השדה” שייסדה וצומחת בקצב מהיר.
בתחילת הדרך הקימה הדס מחלקות פירות וירקות עבור מכולות שכונתיות, תוך שהיא מקבלת עמלות מהמכירות. בגיל 23 פתחה חנות עצמאית ראשונה ביהוד. החנות הציגה קונספט שלא היה קיים עד אז בענף – חנויות גדולות ומעוצבות עם תוצרת חקלאית טרייה, איכותית ומגוונת לצד חווית קניה נעימה. “אפשר למצוא בחנויות שלנו תירס לבן, מגוון סוגים של עגבניות שרי ותוצרת שלא היה ניתן למצוא עד אז בחנויות, אלא רק בשוקי איכרים”, היא אומרת.
החנות נחלה הצלחה גדולה מיום פתיחתה ומאז הספיקה הדס לפתוח עוד חמישה סניפים, כולל אחד בשוק צפון בתל אביב וכן אתר משלוחים הכולל מערך שירות לקוחות שפועל 24 שעות.
היום מעסיקה הדס בנוי השדה כ־150 עובדים, מחזיקה בצי משאיות וב־2020 היא מתכננת לפתוח עוד שני סניפים, במודיעין ובקרית ענבים. ב־2018 גלגלה הרשת מחזור של 40 מיליון שקל. “את 2019 אני מעריכה שנסגור עם 48 מיליון שקל וב־2020 הצפי הוא כבר ל־65 מיליון שקל”, אומרת הדס.