כמו סלבס רבים בימינו, גם עדן פינס שהחלה את דרכה בעולם הדוגמנות בתחרות מלכת היופי בשנת 2015, מנצלת את התהילה לעשיית כסף. הרבה מאוד כסף.
בגיל 19 היא כבר כיכבה בקמפיינים גדולים של חברות מובילות, כמוJD Sports, Ann Summers,ו- Forever21 וכבשה את שלטי החוצות ברחוב אוקספורד בלונדון. במקביל השתתפה גם בקמפיינים ושיתופי פעולה בין לאומיים עם Paco Rabanne, Replay, והרשימה עוד ארוכה. בארץ היא משמשת כפרזנטורית של רשת האופנה RENUAR כבר מספר עונות.
פינס היא גם כוכבת רשת ענקית עם למעלה מ-720 אלף עוקבים באינסטגרם. עלות פרסום פוסט וסטורי בעמוד שלה נע לפי הערכות בין 30 ל-50 אלף שקל. לפני שנתיים היא דורגה במקום הרביעי בדירוג כוכבי האינסטגרם המרוויחים של פורבס עם הכנסות משוערות של 1-1.4 מיליון שקל בשנה.
הדוגמנות לא היתה הבחירה הראשונה של פינס. כילדה היא התמקדה דווקא בספורט. "אמא שלי רשמה אותי לתחרות מלכת היופי ללא ידיעתי", היא מספרת. "הייתי טום-בוי, מתחרה באתלטיקה, ובכל מגמת ספורט אפשרית שהיתה בבית הספר". היא לא חלמה שבהמשך הדרך תצטלם לשער מגזין האופנה הנחשב Harper's BAZAAR, "מה שמבחינתי, עד היום, מהווה את אחת מנקודות הציון הכי משמעותיות, חוויתיות, ומרגשות שהיו לי בקריירה".
לפני הקורונה טסה פינס לארה"ב למה שהיה צריך להוות לדבריה שיא הקריירה שלה – פגישות ואודישנים לתפקידי משחק ודוגמנות, שלרובם אף התקבלה. הכל כמובן נדחה.
לאחרונה עוררה סערה כשהצטרפה לרשת החברתית OnlyFans, שבה העוקבים הם מנויים שמשלמים כל חודש עבור תוכן אקסלוסיבי, שכולל תמונות חושפניות ("לא משהו שהייתי מתביישת לפרסם באינסטגרם", לדבריה).
"אני בינתיים ממשיכה לעבוד ולקדם פרויקטים", היא אומרת, "ביניהם חברת ביוטי ייחודית עליה אני עובדת כבר יותר משנתיים, FIFIBEAUTY, שתשלב מוצרים מיוחדים ופטנטים, יחד עם המוצרים שכבר קיימים בשוק – עם טוויסט מיוחד. מעבר לזה יש עוד מספר פרויקטים שמתבשלים בקצב מהיר למדי, בעולמות העסקים והאופנה".