כבר בתיכון יצר איתמר בנאדי אפליקציות להנאתו והיה ברור שהכיוון שלו בעתיד הוא בהייטק. כיום, כשהוא עוד לא בן 30, הוא מכהן כסמנכ"ל אסטרטגיה ואפליקציות בחברת גליספה (Glispa) העולמית, המציעה פתרונות שיווק ופרסום במובייל בשווקים ברחבי העולם. במסגרת זו הוא אחראי, בין היתר, על רכישות ומיזוגים. כמו כן הוא משמש כמנכ"ל גליספה ישראל.
גליספה עובדת עם 10,000 משווקים ברחבי העולם וכ־600 משרדי פרסום, אשר מגיעים בעזרתה מדי חודש לכמיליארד משתמשים ברחבי העולם, ב־187 מדינות וב־24 שפות שונות.
לכל העדכונים, הכתבות והדירוגים: עשו לנו לייק בפייסבוק
לרכישת מנוי למגזין פורבס ישראל
– לרכישת הגיליון חייגו 077-4304645
"בימינו יש יותר מ-4 מיליון אפליקציות, 3,000 חדשות מדי יום. 70% מהן נפתחות רק פעם אחת, ו־90% מההכנסות במובייל מתרכזות אצל 1.5% מהן. זה עולם תחרותי, וכוח ההמון הוא אחת הדרכים החזקות להצליח בו," אומר בנאדי על שוק המובייל הפורח. הוא מסביר את היתרונות של השוק בהתייחסו לדוגמה של חברת Myntra ההודית – ספקית קניות אונליין (בדומה לאמזון, שבה היא מתחרה), שעברה בשנה האחרונה לשירותי מובייל בלבד – "זו ‘אחת מהמפלצות של הודו' וזה מראה את כוחו של המובייל. האדם הממוצע מבלה תשע שנים מחייו מול אפליקציות, תינוקות מנסים לדפדף בספרים כמו שמדפדפים בסמארטפון. התהליכים האלה מרגשים מאוד".
איתמר בנאדי | צילום: שלומי יוסף
לדבריו, התהליכים האלה מתרחשים גם כאן בישראל בקצב מסחרר: "המובייל משתלט על מודעות באיילון, על פרסום האופליין של פעם. אנו מדינה מהמתקדמות והמובילות בעולם במובייל – Waze ,Moovit , פלייטיקה, גט טקסי".
הכתבה המלאה בגיליון פברואר של מגזין פורבס ישראל
לדירוג המלא: 30Under30
|
|