את תשומת ליבה של תעשיית הבידור משך וניה הימן כבר בעת לימודיו בבצלאל, במחלקה לתקשורת חזותית. הסרטונים שיצר בתחילת דרכו הפכו לוויראליים: בין שזה היה קמפיין "בקיצור״ לבירה שפירא או תרגיל "חיי מדף״, שבו מופיעים מוצרי מזון ש״מדברים״ ביניהם במקרר. מאז עובד הימן ללא הרף בארץ ובחו״ל, ויוצר קליפים, פרסומות, סרטים קצרים ומרבה לעסוק בתחום האינטראקטיבי. כך למשל, יצר ב־ 2013 קליפ רשמי לשיר Like a Rolling Stone" ״ של בוב דילן, עם חברת Interlude שייסד יוני בלוך.
הכתבה המלאה בגיליון פברואר של מגזין פורבס ישראל
לכל העדכונים, הכתבות והדירוגים: עשו לנו לייק בפייסבוק
לרכישת מנוי למגזין פורבס ישראל
– לרכישת הגיליון חייגו 077-4304645
וניה הימן | צילום: נתן שוטנפלס
|