נראה שהיזמות העסקית זורמת בדמו של תומר חן כמעט מלידה. בגיל 13 החל להתעניין בעולם השיווק ופצח בקריירת מסחר ב־eBay. לאחר מכן, גילה את הפוטנציאל בשיווק הסלולרי והפך למומחה בתחום, כאשר בסופו של דבר החליט להקים את "המכללה לשיווק סלולרי". היום חברת המדיה שלו, MoBCo, עובדת עם 550 לקוחות ב־160 מדינות, ביניהם גם אמאזון.
הכתבה המלאה בגיליון פברואר של מגזין פורבס ישראל
לכל העדכונים, הכתבות והדירוגים: עשו לנו לייק בפייסבוק
לרכישת מנוי למגזין פורבס ישראל
– לרכישת הגיליון חייגו 077-4304645
תומר חן | צילום: שלומי יוסף
לדירוג המלא: 30Under30
|