אאוטבריין הישראלית נבחרה לאחת מהחברות המובילות בעולם בתחומה

פלטפורמת המלצות התוכן אאוטבריין (Outbrain) נבחרה לפי דירוג ביזנס אינסיידר לאחד מ-10 מחברות הסטראט אפ המובילות בעולם בתחום האד טק. המגזין דירג את 37 החברות הפרטיות (לפני הנפקה) המובילות בתחום, בדירוג The 37 hottest pre-IPO ad tech startups of 2016, לפי מדדים של הכנסות, מספר עובדים, השקעות קרנות הון סיכון, חדשות, חידושים ומוניטין.

אאוטבריין דורגה בעשיריה הפותחת (מקום 9), לצד חברות סטארט-אפ ישראליות נוספות המתמחות בטכנולוגיות פרסום. בין הנימוקים צוין כי "החברה היא אחת השחקניות הגדולות בתחום המלצות התוכן", וכי הכנסותיה מוערכות בחצי מיליארד דולר בשנה. בנוסף צוינו רכישת חברת התוכנה Revee מלוס אנג'לס, שתעזור להשיק מוצר חדש שיאפשר למו"לים לדעת בדיוק כמה הכנסות יוצרים מאמרים בודדים, בזמן אמת; השקת צ'טבוט המאפשר למו"לים להשיק אפליקציות בפלטפורמות הודעות; ושיתוף הפעולה הראשון בתחום שנעשה עם CNN.

במקביל, אאוטבריין ממשיכה בחיזוק השדרה הניהולית בישראל ובעולם. לירון אברהם נבחר לתפקיד Country Manager בישראל, בו יהיה אחראי על כל הפעילות העסקית בישראל. לאברהם 15 שנות קריירה בתחום המסחר והתוכן השיווקי במדיה בישראל, תוך התמחות ביצירת מודלים מסחריים חדשים לגופי התקשורת. בתפקידו האחרון שימש כמשנה למנכ"לית סלונה, ולפני כן ניהל אברהם את מוקדי הסחר המרכזיים בהארץ ודה מרקר.

לירון אברהם, אאוטבריין ישראל | צילום: יח"צ

אברהם מסר כי הוא "נרגש ומודה לאאוטבריין על ההזדמנות להצטרף לקברניטי הדור החדש של עולם השיווק הדיגיטלי. מהפכת התוכן הדיגיטלי רק החלה ואני רואה פוטנציאל אדיר במודל העסקי של אאוטבריין בפרט, ושל תוכן דיגיטלי בכלל".

איתן גלאי, מנכ"ל אאוטבריין אינטרנשיונל ציין כי "הדירוג של ביזנס אינסיידר מחמיא לנו. אנו נמצאים בתקופה נפלאה עם שימת דגש רבה על ההון האנושי בחברה. אברהם הוא שחקן חיזוק מעולה עבור אאוטבריין לאור היכולות הרבות שהפגין בקריירה שלו, וכן הבנתו העמוקה של נושא התוכן".

אאוטבריין מגישה כיום כ-250 מיליארד המלצות תוכן מותאמות אישית בחודש ומגיעה למעלה מחצי מיליארד משתמשים בעולם. ההמלצות מותקנות על אתרי האינטרנט המובילים בעולם ובישראל, כולל CNN ,ESPN ,Fox News ,The Guardian ועוד.

החברה הוקמה ב-2006, פועלת מהמטה בניו-יורק וממשרדים נוספים בעולם, כאשר מרכז הפיתוח של החברה ממוקם בישראל. עד כה גייסה החברה כ-145 מיליון דולר ובין משקיעיה הגדולים נמנות הקרנות לייטספיד, כרמל ונצ'רס, ג'מיני, גלנרוק, אינדקס, הרבורווסט ורודיום.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן