אורנג' השיקה שירות חירום חדש בשיתוף חברת פוינטר

חברת אורנג' החלה להציע שירות S.O.S ייחודי ללקוחותיה וייעודי עבור מכשיר ה-Voyager – הסמארטפון הקבוע לרכב, אותו השיקה לפני כחודש וחצי. השירות החדש, בשיתוף חברת פוינטר, מאפשר לנוסעים ליצור קשר עם מוקד חירום וקבלת שירותי איתור וסיוע בעת הצורך.

השירות מאפשר התקרשות מהירה עם גופי ההצלה: משטרה, מד"א וצה"ל וכמו כן, מאפשר הזמנת שירותי דרך מתקדמים כמו אספקת דלק, החלפת נורה, ופריצת רכב.

בשלב הראשון ייושם השירות רק עבור מכשירי ה-Voyager, ובהמשך יופעל גם לכל בעלי הסמארטפונים הניידים.


שיתוף פעולה ראשון עם חברת שמירה | צילום: shutterstock

"התאמת המוצרים לצרכי הלקוחות ולעולמות בהם הם פעילים הינו הכרחי. אנו בפרטנר זיהינו את האבולוציה של עולם התקשורת הניידת גם בעולם הרכב ולכן שמנו דגש רב על פיתוח מוצרים ושירותים בתחום זה", ציינה נעמה גת, סמנכ"לית השיווק של אורנג'.

"שיתוף הפעולה עם Orange הינו אסטרטגי ופורץ דרך, ומהווה שינוי מהותי בעולם שירותי הדרך בכלל ובאיכות השירות שלנו בפרט", הוסיף מנכ"ל פוינטר ישראל, אלין גולדשטיין.

השרות יינתן ללא תשלום בשנה הראשונה לבעלי מכשירי ה – voyager והחל מהשנה השנייה עלות השירות החודשית תעמוד על 9.9 שקלים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן