אורנג' משיקה שירות לקוחות ב-SMS

אורנג' משיקה שירות חדש באמצעותו יוכלו לקוחות לפנות ולקבל מענה בתחומים שונים באמצעות הודעות SMS למספר 540. במהלך החודש האחרון, ערכה החברה פיילוט בשירות זה, בו התנסו מאות לקוחות והביעו שביעות רצון גבוהה מיעילות השירות, זמני המענה ואופן הטיפול. באורנג' אומרים כי נוחות השירות מהווה יתרון משמעותי עבור הלקוחות, בעיקר מאחר ואינם נאלצים לפנות זמן בכדי לטפל ולברר בקשותיהם וכי הטיפול בפנייה יעיל ומהיר.


"אנו ממשיכים לדבוק באסטרטגית המיקוד בלקוח ובמחויבותנו היומיומית להעניק לו שירות איכותי, חדשני, מקצועי, זמין ונגיש", אמרה דנה לב עמי, מנהלת מוקדי השירות בחטיבת הלקוחות בפרטנר. "השירות החדש נולד מתוך מחשבה למנף את השירות ללקוח באמצעות יצירת כלים חדשניים למציאת פתרון יעיל ומהיר המתאימים לצרכיו, תוך דגש על קיצור זמני ההמתנה ומענה ממוקד וענייני בזמן ובמקום שנוח ללקוח. במהלך החודש האחרון הוכשרו נציגי שירות ייעודים במיומנויות הטיפול באמצעות כתיבה ממוקדת, אפקטיבית, מתומצתת ותכליתית, בדגש על העברת מסרים באופן מדויק, יעיל וקצר".

השירות החדש ניתן ללא תשלום ומיועד ללקוחות Orange בלבד. השירות ניתן בימים א' עד ה' בין השעות 8:30-18:30 וביום ו' בין השעות 8:30-13:00. בהמשך יינתן השירות גם באמצעות הוואטסאפ.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן