אורתם סהר סוגרת רבעון: ההכנסות הוכפלו, הרווחים צמחו ב-25%

חברת אורתם סהר, בניהולו של אמיר נחום, הגדילה את הכנסותיה ברבעון הראשון של 2012 והציגה עלייה בכל סעיפי הדוח. החברה סיימה את הרבעון עם רווח נקי של כ- 6.2 מיליון שקל, עליה חדה לעומת כ-1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח המיוחס לבעלי מניות החברה עלה לכ- 5.5 מיליון שקל, בהשוואה לכ- 358 אלף שקל ברבעון המקביל. העלייה ברווח הנקי נובעת בעיקר מגידול בהיקפי הפעילות.

הכנסות החברה ברבעון הראשון זינקו לכ- 283.5 מיליון שקל, (עלייה של כ- 50%). השיפור בהכנסות ניכר גם בשורת הרווח הגולמי של החברה -17.3 מיליון שקל, לעומת כ-13.8 מיליון שקל ברבעון המקביל.

הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בכ -11.2 מיליון שקל – גידול של כ- 62% לעומת כ- 6.9 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2011. צבר ההזמנות של אורתם סהר עומד, נכון להיום, על כ- 2.42 מיליארד שקל. יצוין, כי הצבר מיועד לתקופה ממוצעת של כשנתיים.

הונה העצמי של החברה עומד על כ- 79.1 מיליון שקל; בפברואר חילקה החברה לבעלי מניותיה דיווידנד בסך של כ-4 מיליון שקל. בקופתה של אורתם סהר מזומנים והשקעות לזמן קצר בהיקף של כ-113.8 מיליון שקל.

אורתם-סהר, המנוהלת על ידי אמיר נחום, הוקמה בשנת 1999 והיא מתמחה בביצוע פרויקטים מורכבים של בנייה בתחום ההנדסה האזרחית כגון הקמת מרכזים לוגיסטיים, קמפוסים לאוניברסיטאות, בתי חולים מתחמי היי-טק, תחנות רכבת, מוזיאונים, תיאטראות ועוד. בשנת 2006 רכשה אורתם-סהר את עסקי הבנייה של קבוצת מליבו ישראל, ומאז החלה לפעול גם בתחום הבנייה למגורים. בין הפרויקטים  האחרונים והבולטים שלה – תחנת הרכבת בראשל"צ, תיאטרון וואהל באונ' בר-אילן, ומגדל "ביטוח ישיר" בפ"ת.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן