אזורים נכנסת לתחום הפינוי-בינוי: מתעתדת לקדם בניית 5,000 יח"ד

חברת אזורים מתרחבת לפעילות בתחום הפינוי-בינוי. החברה מקדמת יישום תוכניות פינוי-בינוי במספר ערים, כגון בתל אביב, רמת גן, ירושלים, בת-ים, גבעת שמואל וכבר חתמה על הסכמים עם מרבית הדיירים בפרויקטים הללו לצורך פינוי של כ-1,200 יח"ד ולבניית כ- 5,000 יח"ד חדשות.

בשבועות הקרובים יצא לדרך פרויקט הפינוי בינוי הראשון ביהוד, בהמשך להחלטת הוועדה המחוזית לתכנון ובניה במחוז המרכז, שאישרה תכנית לפינוי בינוי במתחם רחוב העצמאות שבעיר. במסגרת הפרויקט המשתרע על שטח של כ-5 דונמים, ייבנו 182 יח"ד ב-2 בניינים בני 16 קומות (91 דירות בכל בניין) כולל פיתוח פארק בין 2 הבניינים החדשים, ויהרסו שלושה בניינים המכילים 36 יח"ד באזור הרחובות העצמאות – סעדיה חתוכה.


הדמיה: יח"צ

פרויקט זה משקף מקדם כלכלי של 5.05 דירות חדשות במקומה של כל דירה ישנה. התכנית תוכננה על ידי האדריכל ישראל רוזיו, בשיתוף עם חברת אזורים, החתומה על הסכמים עם בעלי הזכויות במתחם, כשהיא עצמה תנהל את ייזום הבנייה.

באזורים סבורים כי מעבר להגדלת היצע הדירות הרב ביהוד, יתרום פרויקט זה להגדלת השטחים הציבוריים באזור מתחם רחוב העצמאות ביהוד ולהתחדשות עירונית ניכרת באותו אזור.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן