אחרי הדוחות המוצלחים: 4 דברים שלינקדאין צפויה לעשות השנה

אחרי דוחות רבעוניים מוצלחים בה דיווחה על זינוק של 81% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל אשתקד, השאלה היא מה לינקדאין תעשה הלאה? המנכ"ל, ג'ף וויינר להוט להגיע לשווקים חדשים ולהמשיך להתפשט. הנה 5 צעדים שהוא רמז עליהם בשיחת הוועידה עם המשקיעים:

1. להמשיך להתפשט בעולם – הרשת החברתית-עסקית נמצאת כרגע במדינות דוברי אנגלית. וויינר ציין בשיחת וועידה כי המטרה היא דרום אירופה כשאיטליה וספרד מובילות, אך גם ברזיל ואמריקה הלטינית נלקחות בחשבון.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

2. להמשיך ולעלות עם העצות והחדשות מפי המומחים – במהלך המחצית השנייה של 2012, הרשת החלה לספק חדשותף, עידכונים ועצות מפי 200 אנשי מקצוע מוכרים בתחומים שונים. ווינר סיפר בשיחה כי אלפים נוספים כבר הגישו מועמדות לתפקידים אלו ונראה כי זו תשמיך להיות נקודת חוזקה של לינקדאין.


צילום: רויטרס

3. העלאת מחירים – סמנכ"ל הכספים של החברה הודיע כי במהלך המחצית השניה של השנה יעלו המחירים לשירות המגייס אותו היא מציעה בשיעור חד ספרתי. ברשת החברתית לא מצפים להתנגדות גדולה מצד הלקוחות לשינוי במחיר משום שהמאגר של לינקדאין ממשיך לצמוח ולגדול. ולמרות ההיגיון במעשה, העלאת מחירים באינטרנט היא נדירה ויכולה גם להזיק מאוד אבל נראה כי בלינקדאין כל כך בטוחים במוצר שלהם שהם לא פוחדים.

4. להגדיל את כוח העבודה – לינקדאין סיימה את השנה עם 3,500 עובדים והצפי הוא שהיא תוסיף לשורותיה עוד 1,300 עובדים השנה. החברה אומרת שהמאסה העיקרית תהיה מפתחים וחוקרים בכדי להמשיך לפתח את תחומי הפעילות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן