אחרי המשבר: Orange ופרטנר הודיעו על הסכם מסגרת חדש שיאפשר את היפרדותן

לאחר הסערה התקשורתית שעורר מנכ"ל Orange העולמית, ההתנצלות ושקיעת האבק, מגיעה ההסכמה העסקית, שאמורה לפתור את המשבר. חברת פרטנר ו-Orange מפרסמות הסכם מסגרת חדש שמסדיר את היחסים ביניהן ומגדיר תנאים לסיום ההסכם עליו הן חתומות: לפרטנר ול-Orange העולמית עומדת הזכות לסיים את הסכם רישיון השימוש במותג Orange ("הסכם רישיון המותג"). במידה ופרטנר לא תממש זכות זו בתוך 12 חודשים, אז הן פרטנר והן Orangeהעולמית תהינה רשאיות לסיים את הסכם רישיון המותג במהלך 12 החודשים העוקבים.

בנוסף, ההסכם קובע כי סך כולל של 40 מיליון אירו ישולמו לפרטנר ממועד חתימת ההסכם ועד להשלמת מחקר שוק מקיף שישמש את שתי החברות על מנת להעריך את מיצובה של פרטנר בשוק התקשורת המשתנה בישראל. כמו כן, ישולם סכום נוסף של 50 מיליון אירו במידה ויובא לסיומו הסכם רישיון המותג בתוך 24 חודשים.

במידה ויתבצע מיתוג מחדש על ידי פרטנר, כל פעילויות המחקר, הפיתוח והחדשנות של Orange העולמית בישראל ימותגו מחדש תחת השם Orange, כאשר Orange העולמית תהיה מנועה מלפעול בתחום שירותי התקשורת בישראל.

Orange. הפרידה מפרטנר עשויה לעלות לה 50 מיליון אירו

משנה למנכ"ל Orange העולמית, מר פייר לואט, ציין: "Orange מביעה שביעות רצון מהמסגרת החדשה של מערכת היחסים בין שתי החברות. זוהי תוצאה של הדיונים היעילים והמקצועיים שהתקיימו במהלך השבועות האחרונים. מחקר שוק התקשורת הישראלי צפוי לספק תצוגה ברורה שתאפשר לפרטנר לקבל את האפשרות הטובה ביותר עבורה. אנו מחויבים לתמוך במטרה זו. עבור Orange העולמית, ישראל היא בעלת חשיבות אסטרטגית ולנו התחייבות ארוכת טווח אליה, לרבות פעילויות החדשנות שלנו באמצעות חברות קשורות ל- Orange העולמית בישראל".

יו"ר דירקטוריון פרטנר, מר אדם צ'זנוף ציין: "אנו מברכים על חתימת הסכם חדש עם Orange העולמית, בהמשך למערכת היחסים שלנו ב- 17 שנים האחרונות עם המותג ועל כך שהצלחנו לכונן מסגרת חדשה למערכת היחסים העתידית שלנו עם Orange העולמית".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן