אחרי תנובה ושטראוס: טרה הודיעה על עליית מחירים של 4%

גל עליות מחירי המזון לא נפסק: לאחר שבשבוע שעבר הודיעה חברת שטראוס וחברת תנובה על עליות מחירי מוצרי החלב – הגיע תורה של טרה.

בהודעה שמסרה טרה נאמר כי "בעקבות עליית מחרי התשומות ועליית מחיר החלב הגולמי ,טרה תעדכן בימים הקרובים את מחירוניה בשיעור של כ-4% בממוצע" החברה טרם מסרה רשימת פריטים שמחירם ישתנה.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

בשבוע שעבר הודיעה קבוצת תנובה לרשתות השיווק ולקמעונאים על עדכון מחירי מוצריה אשר ייכנס לתוקף בתחילת חודש נובמבר. מוצרי תשלובת החלב הלא מפוקחים יעלו בשיעור ממוצע של 3.5%. תנובה מסרה, כי למרות שמחיר הקוטג' אינו מפוקח, מחירו לא יעלה. כמו כן נמסר כי הגבינה הלבנה תעלה רק ב- 2.5%.

חלב טרה – גם המחיר שלו יעלה | צילום: ערן כהנים

גם שטראוס הודיעה שבוע שעבר על עליית מחירים משלה. בהודעה שפרסמה נאמר כי שטראוס תעלה את מחיר הגבינות בשיעור של 5%, את השוקו ב-4%, מעדני החלב דני וגמדים ב-3.5% ואת מחיר החלב המועשר ב-3%. מחיר המילקי נותר בעינו.

חברת קוקה קולה אשר העלתה מחירים בתחילת אוקטובר איננה כללה אז גם את מוצריה של טרה וזאת על אף כי שתיהן נמצאות תחת החברה המרכזית לייצור משקאות קלים של מוזי ורטהיים. עליות אלו מצטרפות לעליות של יוניליוור, אסם וחברות נוספות שהודיעו כי בנובמבר יעדכנו מחירים כלפי מעלה בשיעור של 4-6% בממוצע. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן