אחרי 16 שנים: יוסי אקרמן יפרוש מתפקידו כמנכ"ל אלביט מערכות

חילופים בצמרת אלביט מערכות: אחרי 20 שנים בחברה, הודיע היום נשיא ומנכ"ל החברה יוסי אקרמן על כוונתו לפרוש מתפקידו בחודשים הקרובים. בצלאל (בוצי) מכליס, מנכ"ל חטיבת יבשה ותקשו"ב, יחליף את אקרמן בתפקיד, והמהלך ייכנס לתוקף ב-1 באפריל 2013. לפי החברה, עד מועד זה ימשיך אקרמן לשמש כנשיא החברה ומנכ"ל, ויוביל תהליך מדורג של העברת התפקיד.

בהודעת אלביט מערכות נמסר כי מועצת המנהלים של החברה מתכוונת להמליץ בפני האסיפה הכללית של אלביט מערכות למנות את אקרמן לתפקיד סגן יו"ר מועצת המנהלים של החברה לאחר פרישתו מן התפקיד.

אקרמן, 63, החל את הקריירה שלו בחברה בשנת 1982 ושימש בתפקידי ניהול שונים באלביט מערכות, מתוכן 16 השנים האחרונות כנשיא ומנכ"ל החברה. בצלאל (בוצי) מכליס, 49, הצטרף לחברה ב-1991. הוא כיהן בתפקידי ניהול שונים בתחום היבשה והתקשו"ב, מתוכן בשמונה שנים האחרונות כמנכ"ל חטיבת יבשה ותקשו"ב של אלביט מערכות, כמו גם בתפקיד סגן נשיא מטה החברה.

יו"ר מועצת המנהלים של אלביט מערכות, מיקי פדרמן, אמר כי "במשך שני העשורים בהם כיהן יוסי אקרמן כנשיא ומנכ"ל החברה, הוא תרם תרומה מכרעת להצלחתה. תחת הנהגתו, הגדילה החברה את הכנסותיה עשרות מונים וצמחה מחברה מקומית בעיקרה, למובילה גלובלית בתחום העשייה הביטחונית. ליוסי חלק גדול בהישג זה בזכות החזון האסטרטגי, איכויות הניהול וההבנה העסקית".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן