איילת שקד: "כנראה שנתניהו לא באמת רוצה אותנו"

על רקע דבריו של נפתלי בנט (הבית היהודי) אתמול, כי לא יפקיר את גורל ירושלים לציפי לבני, דיברה הבוקר שותפתו לסיעה איילת שקד בראיון לגל"צ. "יש ביננו לבין יאיר לפיד הבנות, לא ברית", אמרה שקד. "אנחנו לא פוסלים כניסה לממשלה אבל כרגע אף אחד לא מנהל איתנו מו"מ. אם נתניהו מעדיף את החרדים אז שיבושם לו. נכון לעכשיו אנחנו לא בממשלה. אנחנו לא מציבים לראש הממשלה תנאים, הוא פשוט לא מדבר איתנו".

שקד התייחסה גם היא להודעתם המשותפת של נתניהו וליבני על כניסתה של האחרונה לממשלה: "העציב אותנו שהראשונה שהוא סגר איתה זו לבני, שבעבר הוא כינה אותה אסון מדיני. זה דורש מאיתנו חשיבה. אנו מקבלים פניות רבות שדורשות מאיתנו להישאר באופוזיציה, אבל לא פוסלים כניסה לממשלה. צריך לראות מה יהיו קווי היסוד שלה. לא נתנו לנו הצעה רצינית, לא דיברו איתנו על מתווה גיוס החרדים או לגבי הנושא המדיני".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

שקד (מימין) | צילום: מרק ישראל סלם

"אם נתניהו רוצה את הבית היהודי בממשלה הוא יודע כיצד לעשות זאת", סיכמה שקד. "כנראה שהוא לא באמת רוצה. המגעים לא מביאים לשיחות רציניות. צוותים משותפים של הבית היהודי ויש עתיד עובדים יחד על מתווה של גיוס החרדים, ואני מקווה שלא נלך עוד פעם לבחירות. האחריות על נתניהו, אם מישהו יגרור את המדינה לבחירות זה הוא ולא אנחנו. הוא יכול להרכיב ממשלה יציבה ורחבה אבל הוא בוחר בדרך אחרת".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן