איי.די.או גרופ סיימה גיוס הון מוצלח בפרנקפורט

איי.די.או גרופ (מקבוצת שיכון ובינוי), דיווחה היום כי חברת הבת שלה, איי.די.או פרופרטיס, השלימה בהצלחה הנפקה בבורסה לניירות ערך של פרנקפורט בשווי של כ- 700 מיליון יורו (לאחר הגיוס). בהנפקה התקבלו ביקושים משמעותיים ממגוון משקיעים מאירופה, אסיה, וארה"ב. המשקיעים כוללים בעיקר גופים המתמחים בהשקעות נדל"ן לטווח ארוך ובעלי היכרות עם שוק הנדל"ן בגרמניה.

התמורה הכוללת במסגרת ההנפקה עומדת על עד כ-460 מיליון יורו, כך שכ-200 מיליון יורו יתקבלו בידי איי.די.או פרופרטיס, וכ-260 מיליון יורו יתקבלו בידי איי.די.או גרופ. עם השלמת המהלך תחזיק איי.די.או גרופ ב-40.7% ממניות איי.די.או פרופרטיס.

איי.די.או פרופרטיס מייעדת את תמורת ההנפקה שהתקבלה בידיה להמשך פיתוח תיק הנכסים למגורים שבבעלותה וכן לרכישות חדשות בברלין. שלמה זוהר, מנכ"ל איי.די.או גרופ, אמר כי "השלמת ההנפקה ותוצאותיה ממצבות את איי.די.או כחברה נסחרת יחידה הממוקדת בתחום המגורים בברלין. בכוונתנו להשתמש בכסף שגויס על מנת להמשיך ולהרחיב משמעותית את פעילות החברה בתחום זה, ולהמשיך להשיא ערך לבעלי המניות הקיימים והחדשים גם בעתיד".

"תעודת כבוד". קוטלר | צילום: סיון פרג'

עפר קוטלר, מנכ"ל שיכון ובינוי ויו"ר איי.די.או גרופ, הגיב גם הוא ואמר כי "זוהי תעודת כבוד לאיי.די.או. אנו שבעי רצון מתוצאות ההנפקה ורואים בהן הבעת אמון בחברה ובדרכה. כמו כן, אנו מעריכים את המשקיעים האיכותיים שבחרו להשקיע, ומאמינים כי תוצאות החברה, התמקדותה בשוק המגורים בברלין וניהולה המקצועי יאפשרו להמשיך ולהשיא ערך לבעלי המניות והמשקיעים".

משה לחמני, יו"ר שיכון ובינוי: "אנו מברכים על תוצאות ההנפקה, אשר מהווה צעד נוסף ביישום האסטרטגיה הבינלאומית של הקבוצה, פותחת פתח להזדמנויות עסקיות חדשות ומציפה ערך לבעלי המניות".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן