איש השיווק של חודש דצמבר: אסף אזולאי מבנק הפועלים

אזולאי, ראש מטה השיווק של בנק הפועלים, נבחר על ידי איגוד השיווק הישראלי בשל המהלכים האסטרטגיים אותם הוביל ותרמו למיצוב הבנק כמותג צעיר וחדשני

איגוד השיווק הישראלי בחר באסף אזולאי, ראש מטה השיווק של בנק הפועלים, כאיש השיווק של חודש דצמבר.

אזולאי נבחר בשל המהלכים האסטרטגיים אותם הוביל ותרמו למיצוב הבנק כמותג צעיר וחדשני.

הוועדה שבחרה בו נמקה את הבחירה בכך שבתוך פחות משנתיים מיום הצטרפותו לבנק, התווה אזולאי גישה שיווקית חדשה שהצליחה למצב את הבנק כמותג עדכני, צעיר ורלוונטי ולבצע צעדים גדולים ופורצי דרך בעולמות הסחר המקוון והטכנולוגיה ובנוסף, בדרך שבה המותג מתקשר עם לקוחותיו ובפרט עם דור העתיד. "אסף הניח יסודות חזקים לבניין העתיד המאתגר הצפוי לבנק הפועלים בזירת הבנקאות התחרותית בשנים הבאות", סיכמו בוועדה.

אסף אזולאי. משדרג את המותג פועלים. צילום: אביב גוטליב, בנק הפועלים


עוד ציינו כי הגישה האסטרטגית החדשה של אזולאי נשענה על שלושה עקרונות: לפרוץ לחיי הלקוח הצעיר עם הצעות ערך משמעותיות שייקלו על חייו, ישפרו תהליכים שנתפסים כמורכבים ויעניקו מענה לצורך בבנקאות נוחה ופשוטה; להיות השחקן הראשון שעולה למגרש עם הצעת ערך איכותית על מנת לייצר יתרון בתוך הסביבה התחרותית; ולשבור את הפרדיגמה שבנק חייב לדבר בטון רציני ו"בנקאי" ולעבור לתקשורת שיווקית קצבית ובועטת עם קריצה והומור עצמי.

ועדת השיווק של האיגוד המונה כ-15 נציגים מענפים ומקטגוריות שונות, אשר שופטים את המועמדויות שמגיעות אל שולחן הוועדה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן