אלביט מערכות: הרווח הנקי גדל ב-26% ל-41.4 מיליון דולר

רווח נקי מיוחס לבעלי מניות של החברה שהסתכם ב-41.4 מיליון דולר (6.1% מההכנסות), בהשוואה ל-32.9 מיליון דולר (4.8% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד – עליה של 26%. כך עולה מדוחותיה הכספיים של חברת אלביט מערכות לרבעון הראשון של 2013, אשר פורסמו הבוקר.

הרווח הנקי לפי non-GAAP הסתכם ב-51.1 מיליון דולר (7.5% מסך ההכנסות) בהשוואה ל-40.8 מיליון דולר (5.9% מסך ההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד.

נשיא אלביט מערכות, בוצי מכליס | צילום: יח"צ

הכנסות החברה ברבעון הראשון של שנת 2013 הסתכמו בכ-680.2 מיליון דולר בהשוואה לכ-690.8 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2012, כשתחומי הפעילות של מערכות אוויריות ומערכות תקשוב היו המובילים בהכנסות החברה. הירידה במכירות מערכות היבשה הייתה בעיקר בתחום מערכות בקרת אש ומערכות עזר יבשתיות בצפון אמריקה ואסיה פסיפיק.

"אני שמח לדווח על התחלה יציבה של שנת 2013, המתבטאת בשיא בצבר ההזמנות", אמר בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות. "הצגנו שיפור מתמשך ברווחיות על ידי מינוף הסינרגיה בין החברות הבנות של אלביט מערכות בכל העולם, כמו גם על ידי התייעלות תפעולית. הודות לכך, ההוצאות התפעוליות שלנו ירדו ושיפרנו את הרווח התפעולי. הגידול המתמשך בצבר ההזמנות שלנו, זה הרבעון הרביעי ברציפות, נותן לנו ביטחון להמשך שיפור הביצועים גם בעתיד".

מכליס הוסיף ואמר: "יוסי אקרמן, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות היוצא, עזב חברה עם תשתית מוצקה שנמצאת במסלול הנכון לשמירת הצמיחה בטווח הארוך. אני מצפה להמשיך ולחזק את החברה כדי שתהיה ערוכה היטב לקראת האתגרים הבאים ולהשגת המשך הצמיחה גם בעתיד".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן