אלביט מערכות תספק עמדות נשק לצבא ברזיל תמורת 25 מיליון דולר

החברה הבת של אלביט מערכות בברזיל, Ares, זכתה בחוזה בהיקף של כ-25 מיליון דולר לאספקת עמדות נשק בלתי מאוישות מסוג 12.7/7.62 מ"מ – כך הודיעה היום החברה. עמדות הנשק הבלתי מאוישות, פרי פיתוח של Ares, תסופקנה במהלך שנתיים.

עמדות הנשק Ares Remax פותחו בהתאמה מיוחדת לצרכי הצבא הברזילאי וכבר נוסו בהצלחה. Remax הינן עמדות נשק מיוצבות, מיועדות למקלעי 12.7/7.62 מ"מ שיותקנו ברכבים קרביים ממוגנים להובלת כוחות לוחמים, וכן בפלטפורמות משוריינות הכוללות רכבים לוגיסטיים המשתתפים בפעילות קרבית ובמשימות להגנת גבולות ושמירת שלום.

צילום: רויטרס

זו הזכייה השניה של אלביט מערכות בברזיל בתוך כחודש ימים, לאחר שב-13 בספטמבר הודיעה החברה על זכייה של חברה בת נוספת שלה, AEL Systemas S.A, בהזמנת ייצור ראשונה לצריחים אוטונומיים עבור צבא ברזיל בהיקף של 15 מיליון דולר.

מספר ימים לפני כן הודיעה אלביט מערכות על חוזה ענק מול משרד הביטחון, במסגרתו תחזק החברה מטוסי אימון של צה"ל. את הפרויקט תבצע חברת תור, שהקימה אלביט בשיתוף עם התעשייה האווירית לצורך ביצוע פרויקט מטוס האימון המתקדם של חיל האוויר הישראלי. ההיקף הכולל של החוזה הוא 603 מיליון דולר, כאשר חלקה של אלביט מתסכם ב-420 מיליון דולר שתשמש ספק משנה של תור לאספקת מערכות ושירותים לפרויקט.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן