אליאב בן שמעון מונה למנכ"ל התאחדות בוני הארץ: "הבחירה הנכונה לתפקיד"

עו"ד אליאב בן שמעון (46) מונה בסוף השבוע למנכ"ל התאחדות בוני הארץ. זאת לאחר שבישיבת הנשיאות של ההתאחדות אושר מינויו פה אחד.

התאחדות בוני הארץ (התאחדות הקבלנים והבונים בישראל לשעבר), היא הארגון היציג של העוסקים בבנייה, בתשתיות, בפיתוח ובמכלול עבודות ההנדסה הבנאיות האחרות. 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

אליאב בן שמעון שימש החל משנת 2007 כסמנכ"ל בהתאחדות, כסגן מנהל אגף תשתיות ובניה חוזית וכמ"מ מנהל אגף בניה ויזמות. הוא היה אחראי בין היתר על ריכוז הוועדות המקצועיות והפעילות מול הכנסת, על הטיפול והייעוץ לחברי ההתאחדות מול רשם הקבלנים, על ייעוץ משפטי שוטף לאגפי ההתאחדות ועוד.

אליאב בן שמעון | צילום: יח"צ

משנת 2002 בן שמעון הינו שותף במשרד עורכי הדין אשל, בן שמעון ושות'. בנוסף משמש בן שמעון כדירקטור בחברת גילת סאטקום מערכות. בהשכלתו הוא בוגר תואר ראשון בפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב

עם בחירתו, ציין ניסים בובליל, נשיא התאחדות בוני הארץ, כי אליאב בן שמעון הוא הבחירה הנכונה לתפקיד: "ניסיונו הרב והיכרותו רבת השנים עם האתגרים עימם מתמודדים הקבלנים מכל תחומי הפעילות, בניה, תשתיות ובניה חוזית – יאפשרו לו להוביל את ההתאחדות להישגים עבור חבריה ועבור ענף הבנייה", אמר בובליל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן