אסון בעכו: ארבעה בני אדם נהרגו בפיצוץ, חיפושים אחר נעדר

כחודש לאחר פיצוץ בלון הגז בגילה, שגרם למותם של שני בני אדם, אסון דומה נרשם הלילה (בין ראשון לשני) גם בעכו. פיצוץ בלון גז בעיר גרם למותם של שני בני זוג, בשנות ה-30 לחייהם, ולהתמוטטות מבנה בעיר. כוחות הכיבוי וההצלה עדיין מחפשים אחר ארבעה נעדרים.

הפיצוץ אירוע באיזור השעה 1:40 בכניסה לבניין בן שלוש קומות בסמוך לתחנת המשטרה בנמל עכו. הפיצוץ גרם לקריסת המבנה ולהרס רב.

כוחות גדולים של מד"א הוזעקו למקום והחלו להעניק טיפול לנפגעים בין ההריסות. שמונה בני אדם נוספים נפצעוו באירוע: שניים מהם קשה, אחד בינוני ושבעה קל. הפצועים פונו לבתי החולים רמב"ם ונהריה.

טפסר בכיר אמיר לוי, מפקד מחוז צפון ברשות הכבאות וההצלה, אמר הבוקר לגל"צ: "אנחנו עוסקים באיתור לכודים נוספים. כל הפצועים פונו מהזירה ויש מספר נעדרים. אנחנו מפנים את ההריסות שכבה אחר שכבה בניסיון לאתרם, וסיכוי גבוה שהם נמצאים בין ההריסות. הזירה מורכבת ממספר זירות משנה שנגרם בהם הרס כבד. בשעות המוקדמות חילצנו משפחה שלמה מבית שנחסם בהריסות. לאחר מכן עלינו קומה קומה".

צילום אילוסטרציה | מתוך ויקיפדיה

ניצב חגי דותן מפקד משטרת מחוז חוף, הוסיף בראיון לגל"צ כי "החקירה בחיתוליה, זה בניין בן שלוש קומות בתא שטח מאוד לא פשוט, רחובות צרים, המוני אדם בתוך הרחובות. פינינו מהזירה 13 פצועים שאת חלקם אנחנו מתחקרים. כולם שמעו פיצוץ אבל יותר מזה הם לא יכולים להגיד. מקווה שכשנגיע יותר לעומק נדע מה קרה. הראשונים שהגיעו לזירה ותושאלו הרגישו דליפה מסוימת של גז, אבל יכול להיות שזה כבר תוצאה מהפיצוץ ולאחר שהמערכת נפגעה. אנחנו עדיין עוסקים בפינוי ההריסות ובחילוץ הנפגעים. יש עדיין ארבעה נעדרים ואנחנו מנסים ליצור איתם קשר, ללא הצלחה".

ניצב דותן התייחס לאחד מכיווני החקירה האפשריים, וציין: "יש הרבה מאוד פעולות חקירה, וצריך לחקור את כל הכיוונים. יש כאן שמועה שהיה סכסוך על הצבת אנטנות סלולריות שהוצבו על גג הבניין, וגם זה ייבדק. אחרי עשרות שנים במשטרה הכל יכול להיות. זה כיוון חקירה שצריך לבדוק אותו".


לידיעה באתר דה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן