אפליקציית 'אמן' חוצה את המיליון – ומשיקה את השדרוג

אפליקציית ה"הכי טוב והכי רע בכל דבר" אמן צברה מיליון הורדות, כך דיווח בלוג הטכנולוגיה המשפיע טק-קראנץ', וכעת הסטרט-אפ עומד להוציא את כל הנתונים אשר נצברו בו. "מהדורת האקספלורר" של אמן זמינה באפסטור החל מהבוקר, ומציעה הן חוויית דפדוף נושאי שלמה יותר והן מודעות גבוהה יותר למיקום.

הפיצ'רים החדשים הנכללים בה:

לחקור בסביבה – שליפת טיפים על האיזור/ מקום שסיפקו מקומיים ויודעי דבר

לחקור ערים (גירסת ביתא) – מאפשר לבדוק מה נאמר על מקומות בניו-יורק, טוקיו, ברלין וסן פרנסיסקו בזמן אמת. זה גם אומר שאפשר לסתור את מה שרואים שם, ולהיכנס למחלוקת עם משתמשים באותה עיר.

לחקור קטגוריות – כאן אפשר לקבל דברים כמו המלצות על סרטים חדשים, וגם לדפדף בעמודי מוזיקה, אומנות, טיולים, אוכל וכו'.

המייסד- השותף פליקס פיטרסן אמר לטק-קראנץ': "ציונן של מיליון הורדות הוא אבן דרך חשובה בשבילנו, ומצביע על הגברת ההידוק והפעילות בקהילה שנוצרה. התחלנו עם שירות כיפי ופשוט להעלאת דעות, אבל הוצאת הנתונים החוצה לטובת כלל הקהל הייתה התוכנית מלכתחילה".

הוא מאמין כי מהדורת האקספלורר תציג את עוצמתה של גישת הנתונים – המובנים. "היא מפחיתה סיבוכים מנטליים לפי בחירה ומציעה חוויה שונה לחלוטין מאתרי המלצות עמוסים ושתלטניים. אם אתה נוסע לליסבון, אתה לא רוצה לשמוע על כ-ל המסעדות שיש שם, אתה רוצה לשמוע רק על 5, ושיהיו הטובות ביותר. אתה רוצה פחות, לא יותר. אותו דבר לגבי ספרים או סרטים". 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן