אפל השיקה גרסה חדשה לאייפד: נפח האחסון הוכפל

אפל הודיעה הבוקר על השקת הדור הרביעי של האייפד. הגרסה החדשה, בעלת זיכרון של 128ג'יגה-בייט, תעלה 929 דולר עבור גרסה שתכלול אינטרנט אלחוטי וסלולרי, ו-799 דולר עבור דגם שיכיל אינטרנט אלחוטי בלבד.

"לאחר מכירתם של יותר מ-120 מיליון אייפדים, ברור כבר כי הלקוחות ברחבי העולם אוהבים את האייפדים שלהם, ובכל יום הם מוצאים סיבות רבות יותר לעבוד, ללמוד ולשחק בהם ולא במחשבים הישנים שלהם", אמר פיליפ שילר, סמנכ"ל אפל לענייני שיווק ברחבי העולם. "עם קיבולת אחסון כפולה, למפעלים, למחנכים ולאמנים יש אפילו יותר סיבות להשתמש באייפד בעסק שלהם ולצרכיהם האישיים".

המודל החדש מכוון לעסקים. בהודעה שמסרה לעיתונות, הבליטה אפל את תכנת ה-AutoCAD. "האפליקציה ל-iOS נועדה להקנות ללקוחות גישה חלקה לעיצובים שלהם בכל מקום, בכל זמן", אמרה איימי באנזל, סמנכ"ל לענייני AutoCAD.

צילום: רויטרס

"קבצים אלה הם לעתים קרובות גדולים מאוד, כך שהאייפד הדק והקל עם תצוגת המולטיטאץ', המצלמה המשולבת וסוללה שמספיקה ליום שלם, מהווה יתרון אמיתי למשתמשי האייפד שיוכלו להציג, לערוך ולשתף נתוני AutoCAD".

הדגם החדש נראה כניסיון להתחרות עם הטאבלט המתחרה של מיקרוסופט ועם הטבלטים החדשים המבוססים על תכנת אנדרואיד. המודל החדש אמור לסייע לאפל לשמור על יתרונה בשוק הטאבלטים.

לצערם של בעלי המניות של אפל, האייפד החדש לא עורר בינתיים התרגשות רבה: נכון לכתיבת שורות אלו המנייה נסחרת במחיר של 455 דולר ועולה ב-1.8%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן