Forbes Israel Logo

אחרי ההמתנה הארוכה והעיכובים: שירות אפל פיי הושק לשימוש בישראל

הארנק הדיגיטלי של ענקית הטכנולוגיה נפתח לשימוש למשתמשי האייפון והאפל ווץ' - שיוכלו מהיום לשלם באמצעות הצמדת הטלפון הסלולרי למסוף

אפליקציית הארנק הדיגיטלי של ענקית הטכנולוגיה אפל נפתחה לשימוש עבור משתמשי האייפון והאפל ווץ' בישראל, שיוכלו החל מהיום להיכנס לאפליקציית wallet במכשירים שלהם ולסרוק את כלל כרטיסי האשראי שלהם, מה שיאפשר תשלום באמצעות הצמדת הטלפון הסלולרי למסוף, בלי צורך בהצגת כרטיס אשראי. השירות פעיל כבר ב-55 מדינות ברחבי העולם.

השירות יהיה תקף בכ-85% מכרטיסי האשראי בישראל, למעט כרטיסי בנק יהב, איגוד ובנק הדואר. לכבוד ההשקה, חברות כרטיסי האשראי ישראכרט, מאסטרקארד וכאל יאפשרו הטבות במגוון חנויות ורשתות ברחבי הארץ.

ההשקה של השירות נדחתה מספר פעמים, והייתה אמורה להידחות פעם נוספת לאמצע חודש מאי, אך בסופו של דבר התקיימה כמתוכנן במועד שנקבע. הסיבה לעיכוב תלויה ככל הנראה במעבר מרבית הקופות בבתי העסק בארץ לאופציה של תשלומים חכמים, ללא מגע.

האפליקציה הפופולרית הושקה כבר בשנת 2014, אבל רק עכשיו כאמור מגיעה אלינו בישראל. ההערכות מדברות על כחצי מילארד משתמשים בשירות, נכון לשנת 2020. בארה"ב יש לשירות פונקציות נוספות, כמו הזנה של כרטיסי מועדון, העברת מזומן בדומה לשירותים דומים בארץ ועוד.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.