אפריקה מגורים: הרווח התפעולי עלה ב-5.5% ל-38 מיליון שקל

חברת אפריקה מגורים פרסמה היום את תוצאותיה לרבעון השלישי של 2012. על פי הדוח הרבעוני, הגדילה החברה את הרווח התפעולה שלה ב-5.5% ל-38 מיליון שקל, זאת לעומת 36 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות החברה ממכירת דירות עלו ברבעון השלישי ב-30% ל-163 מיליון שקל, זאת לעומת 125 שקל ברבעון המקביל ב-2011. 

עוד דיווחה החברה בבעלותו של לב לבייב כי הרווח הנקי שלה עלה ב-18% ל-26 מיליון שקל, לעומת 22 מיליון ברבעון המקביל אשתקד. אפריקה מגורים מכרה ברבעון הקודם 129 יחידות דיור, עלייה של 9% בהשוואה לרבעון השלישי ב-2011. 

הרווח הגולמי של החברה עלה ברבעון שלישי ב-2.6% ל-46.4 מיליון שקל, כאשר הרווחיות הגולמית עמדה על 28%, עלייה של כ-20% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

לב לבייב, בעל השליטה בקבוצת אפריקה ישראל | צילום: אריאל ירוזולימסקי

מנכ"ל אפריקה מגורים אורן הוד אמר כי "במהלך הרבעון היינו עדים לקצב מכירות גבוה ויציב, שהחל בעיקר במהלך חודשי הקיץ השנה". עוד הוסיף הוד:" לאור קצב המכירות הגבוה והאיתנות הפיננסית הגבוהה, פתחנו בחודשים האחרונים מספר אתרים חדשים באזורי פעילות שונים ברחבי הארץ וזאת, בהתאם לתכנית האסטרטגית של החברה. אנו שמחים לראות התעניינות גבוהה מצד רוכשים פוטנציאלים, הן באתרים הקיימים והן באתרים החדשים שנפתחו"

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן