ארמני יעצב את מגדלי הארבעה בתל אביב ב-14 מיליון שקל

מעצב העל ג'ורג'יו ארמני יעצב את פרויקט מגדלי הארבעה של קבוצת חג'ג', כך הודיעה היום החברה. על פי ההסכם שנחתם אמש בין בית האופנה לקבוצת הנדל"ן, ארמני, יהיה אמון על עיצוב השטחים הציבוריים במגדלי הארבעה, ובהם הלובי וטרקלין העסקים.

מנכ"ל חברת ארמני, אנריקו ארבה, אמר אמש כי מגדלי הארבעה הן הפרויקט היחיד של ארמני בעולם, שאינו נוגע למגורים או מלונאות. "לעצב מגדל משרדים זה אתגר, אך אנו בטוחים שנעמוד בו", אמר.

בקבוצת חג'ג' מסבירים כי מגדלי הארבעה, שיכללו 35 ו-38 קומות, מוקמים בימים אלו ברחוב הארבעה פינת ארניה בתל אביב, בידי החברה המבצעת א. דורי. מגדלי המשרדים כוללים מפרט טכני עשיר, הכולל חיפוי קירות מסך זכוכית בכל חזיתות הבניין, לובי כניסה בגובה 13 מ"ר, טרקלין עסקים על שטח של 2,200 מ"ר לפגישות ולמנוחה, תקרות משרדים גבוהות במיוחד ועוד. 

מגדלי הארבעה | הדמייה: יח"צ

המשרדים צופים מערבה אל הים, וחזיתם היא לפיאצת גבעון המתוכננת, שתכלול מזרקות, מדרחוב ובתי קפה. בקומת הקרקע של המגדלים שווקו גם שטחים למסחר, שיושכרו לבתי קפה, מסעדות וחנויות יוקרה.

בין רוכשי המשרדים במגדלים ניתן למנות את טדי שגיא, אייל ולדמן, שלמה דברת, ירדנה עובדיה, מרכז השלטון המקומי, חברות תקשורת מובילות, משרדי עורכי דין גדולים ומשרדי רואי חשבון. קבוצת חג'ג', שמשרדיה שוכנים כיום במגדלי עזריאלי, צפויה גם היא להעביר את משכנה למגדל הדרומי מבין השניים. מגדל זה שווק במלואו לקבוצת רכישה, ובמגדל הצפוני, שנבנה ביזמות, נותרו שטחים אחרונים, המשווקים בימים אלו. השלמת הבנייה צפויה בתוך שנתיים וחצי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן