אשדר מוכרת קרקע להקמת 490 דירות בחריש ב-70 מיליון שקל

חברת הנדל"ן אשדר, מקבוצת אשטרום ובניהולו של ארנון פרידמן, חתמה היום עם צד שלישי על הסכם אופציה המאפשר לו לרכוש את מלוא הזכויות וההתחייבויות שבידי אשדר בנוגע לקרקע ביישוב חריש תמורת כ-70 מיליון שקל.

מימוש האופציה על ידי הרוכש עשוי להניב לאשדר ברבעון השלישי של 2013 רווח של כ-32 מיליון שקל. האופציה ניתנת לסיחור לצדדים אחרים.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

האופציה שניתנה במסגרת ההסכם היא עד ליום 30.6.13, ושולם תמורתה לאשדר סכום של כ-1 מיליון שקל. האופציה ניתנת להארכה ב-30 יום נוספים תמורת כ-740 אלף שקל נוספים.

מנכ"ל אשדר, ארנון פרידמן | צילום: יח"צ

אשדר רכשה את הזכויות בחריש להקמת 490 יחידות דיור לאחר שזכתה במכרז שקיים משרד הבינוי והשיכון בחודש ינואר האחרון. את העסקה ליוו מטעם אשדר עורכי הדין רונן מאור ושרה קיסטר, ממשרד מ. פירון ושות׳.

חברת אשדר מקבוצת אשטרום מעורבת כיום בהקמתן של מאות יחידות דיור ברחבי הארץ, בין היתר בערים חיפה, נתניה, תל אביב, רמת השרון, בת ים, פתח תקוה, גני תקוה, רחובות, יהוד-מונוסון, ירושלים ועוד. כמו כן מעורבת החברה בתכנון וקידום של כ-30 פרויקטי התחדשות עירונית במסגרת פינוי בינוי ותמ"א 38.

לפני כ-4 חודשים פסלה ועדת המכרזים של מנהל מקרקעי ישראל את הצעותיהן של כל העמותות החרדיות שהתמודדו במכרז על רכישת מגרשים בחריש. מדובר היה בהצעות שהתקבלו תחת ועד הדיור החרדי המאוחד. 

על פי המינהל, לאחר סגירת המכרז הגיעו לוועדת המכרזים פניות בהן נטען כי למכרז הוגשו הצעות על ידי מספר עמותות, אשר קשורות, לטענת הפונים, לחברה אחת וישנו "חשש כי גורם אחד מתאם בין כל ההצעות". ועדת המכרזים של המינהל ערכה שימוע לעמותות ובאי כוחן והחליטה לפסול 12 מההצעות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן