אשלי גרהאם על הצלחתה: “החלטתי שלא אתן לאף אחד לעכב אותי”

"לדוגמניות אסור לעשות צעד בלי המנהל שלהן ואני החלטתי שלא אתן לאף אחד לעכב אותי. מקסימום יגידו לי לא ובמקרה הזה אמרו לי כן". כך סיפרה אשלי גרהאם, הדוגמנית למידות גדולות, בשיחה עם עורך פורבס ארה"ב רנדל ליין בכנס Forbes Under30. "לדעתי, חשוב להיות אמיתיים ולהיות אתם. הרשתות החברתיות מאפשרות לנערות צעירות להציג את עצמן ולצבור ביטחון", הסבירה גרהאם, שכותבת כיום ספר על נושאים שונים בחייה, והקימה ליין ההלבשה תחתונה לפני כמה שנים למידות גדולות. 

אשלי גרהאם ורנדל ליין

מספר דוגמניות למידות גדולות ישראליות שישבו בקהל הביעו בפנייה את הקושי שלהן לקנות בגדים בישראל וסיפרו שהן שמתקשות למצוא עבודה בתחום או שלעתים אינן מקבלות תשלום על עבודתן. בתגובה ענתה גראהם, "אני מנברסקה ואני גם לא הצלחתי למצוא שם עבודה אז פשוט הלכתי למקום אחר. זאת בעיה של מקומות קטנים ואם זה עדיין לא קרה בישראל – זה ישתנה בקרוב". היא אף סיפרה כי "היה רגע שחשבתי שאני יכולה לתת למשקל שלי לשלוט בי או שאני יכולה לשלוט במשקל שלי. באותו רגע הבנתי שהתייחסתי לא יפה לעצמי. מדי יום אני קמה ואומרת לעצמי מול המראה 'אני יפה ואמיצה' וזה תקף לגביי כל נושא בחיים".

מתחביב למקצוע

"הזמן הכי טוב להפסיק בעבודה היומית שלך היא כשאתה לא אוהב אותה. ניהלתי רשתות חברתיות והייתי חוזר הביתה מייצר סרטונים משלי, ויום אחד פשוט הכרחתי להקדיש את כולי לזה", סיפר כוכב היוטיוב טיילר אוקלי, בשיחה עם עורך פורבס זאק אומלי גרינברג, בכנס.

טיילר אוקלי בשיחה עם זאק אומלי גרינברג

"מה שנהדר ביוטיוב הוא שהוא פתוח לכולם וכל אחד יכול לעשות זאת. הבעיה היא בזמן שצריך להקדיש לזה, עבורי זאת עבודה במשרה מלאה". אוקלי, שבתכניותיו התארחו בין היתר הזמרת קלי קלארקסון ואשת נשיא ארה"ב לשעבר מישל אובמה, סיפר כי הוא הוא משתף פעולה עם ארגונים שונים שפועלים למניעת התאבדויות ומסייעים סיוע לנוער להט"בי. "יכול להיות שאין לנו שום דבר במשותף, אבל חשוב לראות מישהו שאתה יכול להזדהות איתו. לדעתי היוטיוב מאפשר זאת, בזמן שהמדיה המסורתית נמצאת רק בהתחלה בתחום הזה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן