Forbes Israel Logo
שרי אריסון ונורית אדלר עם ספרן החדש | צילום: יח"צ
שרי אריסון ונורית אדלר עם ספרן החדש | צילום: יח"צ

אשת העסקים שרי אריסון משיקה ספר שמיני – "מי אני באמת?"

ספרה החדש של שרי אריסון ומנחת ההתפתחות הרוחנית נורית אלדר עוסק במסע הארוך שעובר כל אדם בדרך לגילוי עצמי. אריסון משתפת בחוויה האישית ובלמידה הפנימית בה היא עוסקת בשנים האחרונות: "זה תהליך שלא נגמר אף פעם"

אשת העסקים שרי אריסון ומנחת הסדנאות בתחום ההתפתחות הרוחנית, נורית אלדר, השיקו במשותף ספר חדש העוסק בשאלה "מי אני באמת?". באמצעות שיחות אישיות ודוגמאות מניסיון חייהן, השתיים מעלות שאלות הפותחות צוהר לעולמן הרוחני ושופכות אור על תהליך הגילוי העצמי שלהן.

אריסון הוציאה לאור 8 ספרים שתורגמו לשפות רבות. כמו כן, מעבר להיותה אשת עסקים, היא עוסקת רבות בפילנתרופיה ובעולמות התוכן של החיבור בין הרוח לחומר. גם אדלר, המפתחת שיטות מרחב היכולות וההקשבה לקול הנשמה. חיברה ארבעה ספרים בעבר, ביניהם רב המכר "מכתבים מהעולם הבא", והיא עוסקת בהנחיית סדנאות וקורסים בתחומי ההתפתחות הרוחנית והאישית.

"תהליך הלמידה לעולם לא נגמר"

"יש בתוכי הרבה דברים שמרכיבים את המהות שלי. בעולם הדיגיטלי מסתכלים על מישהו ושופטים אותו לפי צורת התקשורת שלו, המראה או העשייה שלו. אני נמצאת בתהליכי למידה פנימיים לאורך חיי והתהליך הזה לעולם לא נגמר. מי שחושב שהוא מכיר אותי מכיר רק את האשליה שהוא רואה", מסבירה אריסון.

"הניסיון להגיע לאמת אחת גורם לכך שרוב התקשורת היום מתנהלת בצורה כוחנית של הורדת ידיים. אין באמת הקשבה וקבלה. אנחנו שונים ולא יכול להיות שנסכים לחלוטין אחד עם השני, אבל אם נקשיב ונכבד אחד את השני ונמצא משהו שמחבר ביננו, נרוויח כי למדנו זווית ראיה שונה. זה סוג התקשורת שאני חושבת שכולנו צריכים לשאוף אליו", היא מוסיפה.

גם נורית אדלר מספרת על התהליך שהוביל לכתיבת הספר ומסבירה כי מדובר ביצירה המתארת צמיחה והתפתחות. "אני יכולה להרגיש בין עמודי הספר את התהליך שעברתי, איך השיחות, השיתופים וההתייעצויות גרמו לי להרגיש שיש לי מה לתת. במובן מסוים הספר חיבר אותי למי שאני באמת, ולכן מבחינתי זה ספר הדרכה לכולנו, איך להיות יותר שלמים עם מי שאנחנו ולהביא את עצמנו לעולם בצורה הכי טובה שאפשר".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.