אתר חדש ימצא עבורכם את הטיסה הטובה ביותר, לא רק הזולה ביותר

עבור אנשים רבים, מציאת הטיסה הטובה ביותר היא אתגר לא פשוט. רוב האתרים המספקים שירות תכנון טיסה מתמקדים במחיר בלבד ולא מתייחסים כמעט בכלל לפרמטרים אחרים. אתר routehappy החדש מנסה להשלים את החוסר הזה. 

שירות תכנון הטיול החדש שהושק לאחרונה מתבסס על המלצות גולשים ומדרג את הטיסות השונות על פי מדד האושר של הטסים, המבוסס על מגוון פרמטרים, כגון: איכות המושב ומקום לרגליים, אפשרות חיבור כבל USB בכל מושב והימצאות רשת WiFi במטוס. 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

בנוסף, routehappy נותן גם מידע על גילו של המטוס ובדומה לאתרים אחרים כמו Hipmunk למשל, מציג routehappy  את המרחק בין היעדים ומשך זמן הטיסה. 

צילום אילוסטרציה: ingimage/ASAP

האתר החדש משמש גם כרשת חברתית בה, בנוסף לכתיבת חוות דעת על הטיסות, יכולים המשתמשים לשתף תמונות וטיפים ביניהם. כמו כן, routehappy הושק גם כאפליקציה לאייפון, באמצעותה יכולים הגולשים לעדכן פרטים על הטיסה בזמן אמת דרך ה-Wifi.

צוות העובדים של routehappy מורכב מחובבי תיירות ומומחי טיסה ותיקים. בנוסף, נעזרת החברה בשירותיהם של יועצי תעופה מנוסים כגון סמנכ"לית השיווק של וירג'ין אמריקה לשעבר גייל פורטר ואחד ממייסדי אתר טריפאיט (tripit) המספק חוות דעת של גולשים והמלצות על אתרי תיירות ברחבי העולם. מחירי הטיסות המוצגות באתר מבוססות על שירות ההזמנות של אתר priceline.com. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן