באר שבע מצטרפת: מתחם סינמה סיטי ייפתח בעיר בשנת 2014

באר שבע מצטרפת לערי הסינמה סיטי: המתחם החדש שיוקם בכניסה הדרומית של העיר – ליד תחנת הרכבת והתחנה המרכזית – יכלול שלושה מפלסים וישתרע על פני שטח של כ- 30,000 מ"ר. המתחם החדש צפוי להיפתח בשנת 2014 וההערכות הן כי עלות השקעה תעמוד על 300 מיליון שקל.

המתחם הדרומי יכלול קומפלקס עם 22 בתי קולנוע "חכמים", מתוכם 5 אולמות VIP ואולם תיאטרון. כמו כן יכלול המתחם אולם מופעים שיכלול 800 מקומות ומגוון מסעדות ובתי קפה מובילים לצד חנויות מסחר. תושבי באר שבע לא ישארו בלי חניה ובמקום יוקם חניון עם 2,500 מקומות.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

השטח עליו יבנה המתחם מצוי כיום בבעלות י.ח דמרי. במסגרת העסקה, האחים לאון ומשה אדרי וחברת JTLV בבעלות עמיר בירם ומספר משקיעים ישראליים יכנסו כשותפים שווים לקרקע יחד עם חברת י.ח דמרי.

צילום: IngImage A.S.A.P

עמיר בירם מנכ"ל ושותף ב- JTLV " אנחנו מאוד מאמינים בפיתוח הנגב ושמים דגש על אזור הנגב והדרום בפיתוח העסקי שלנו , מתחמי הבילוי של הסינמה סיטי הוכיחו את עצמם כמוצלחים ואהובים ביותר על ידי הקהל הישראלי ואנחנו גאים להיות חלק ממיזם זה".

בתוך כך, לפני מספר ימים הודיעה חברת פוליגון נדל"ן כי חתמה על הסכם עם ניו ליניאו, מפעילת רשת סינמה סיטי, להקמת מתחם בתי קולנוע בחדרה. המתחם יוקם בתוך שנה וחצי על שטח בהיקף של כ-2,500 מ"ר במרכז המסחרי בעיר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן