בבילון מתרחבת: רכשה את woolik תמורת 8 מיליון שקל

חברת בבילון רוכשת את חברת woolik. בהודעה שפרסמה הבוקר בבילון לבורסה נאמר כי "לאחר שבחנה את מכלול היבטי העסקה, חתמה החברה על הסכם לרכישת 100% ממניות חברת ווליק". עבור הרכישה שלמה בבילון 8 מיליון שקל. 

חברת ווליק עוסקת בפיתוח פתרונות ייחודיים בתחום החיפוש באינטרנט המאפשרים התאמה אישית של דף החיפוש. בבילון מסבירים כי "סל הפתרונות של החברה הנרכשת סינרגטי לתחום פעילותה של החברה וצפוי לסייע בשימור בסיס לקוחותיה והגדלתו ובתוך כך לתרום לשיפור ביצועי החברה".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

עוד אומרים בבילון כי על פי הסכם הרכישה יהיו עובדי ווליק זכאים בין היתר, להקצאת זכויות למניות החברה. 

נעם לניר, יו"ר בבילון | צילום: איתן ריקליס

לאחרונה דיווחה חברת בבילון כי המנכ"ל אלון כרמלי ביקש לעזוב את תפקידו. על פי הפרסום, כרמלי הודיע בישיבת הדירקטוריון על כוונתו לפרוש מן התפקיד לאחר 22 שנים בחברה וחמש כשנים בתפקיד. לדבריו, הוא הגיע למיצוי כמנכ"ל. בחברה הודיעו כי הדירקטוריון יקים ועדה לאיתור מחליף לכרמלי, אשר יישאר ככל הנראה כאחראי על פיתוח אסטרטגיית החברה לטווח ארוך וכדירקטור.

ברבעון הראשון של השנה רשמה בבילון זינוק של 180% ברווח הנקי שהסתכם ב-40.4 מיליון שקל, לעומת 14.4 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2012.בשורה העליונה, רשמה בבילון עלייה של 56% בהכנסותיה, מ-113.1 מיליון שקל ברבעון המקביל, ל-177.9 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2013.

למרות עלייה בהוצאות הפרסום, מ-86.2 מיליון שקל ל-108.2 מיליון שקל, הצליחה החברה לסגור את הרבעון עם זינוק מרשים של 173% ברווח התפעולי, מ-17.1 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2012 ל-46.8 מיליון שקל ברבעון האחרון.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן