בטר פלייס נבחרה לאחד הפרויקטים המשפיעים על פיתוח התחבורה באירופה

לאחר שנקלעה לבור תקציבי ענק על ידי מהלכים רבים של שינויים פרסונליים ומבניים, סוף סוף קצת נחת לחברת בטר פלייס: ארגון TEN-T הכתיר בסוף השבוע האחרון את החברה כאחד מהפרויקטים המשפיעים על תעשיית התחבורה באירופה ב-2012, באמצעות יישום חלופות לשימוש בדלקים מזהמים ופיתוח תשתיות לנקודות החלפת סוללה.

ארגון TEN-T הינו חלק ממיזם נרחב של רשות התחבורה האירופית, לקידום פרויקטים של תחבורה ירוקה ונקייה, ולהשמשת כלי רכב חשמליים. עשרת הפרויקטים שנבחרו משקפים את הפרויקטים בעלי השפעה החיובית ביותר על עתיד התחבורה האירופית, ונתמכים ע"י הארגון (במימון ישיר של האיחוד האירופי).

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

הבחירה בבטר פלייס מגיעה במקביל להשלמת תשתית תחנות החלפת הסוללה בדנמרק, כשהחברה מציעה 18 תחנות כאלו בכל רחבי המדינה. כמו כן מדווח מטה החברה בהולנד על תוצאות ראשונות מוצלחות לפיילוט המוניות החשמליות בנמל התעופה סכיפהול שבאמסטרדם, שנחנך בחודש ספטמבר האחרון.

אוון ת'ורנלי, מנכ"ל בטר פלייס העולמית | צילום: אהוד כהנים

פיילוט המוניות בסכיפהול הוא חלק מפרויקט רחב למטרת "די קרבוניזציה" של כבישי אירופה, במימון חלקי של מועצת התחבורה הטרנס-אירופית. הפרויקט זכה למימון נוסף בהיקף של 5 מיליון יורו ע"י האיחוד האירופי במסגרת תכנית ה-TEN-T.

"התוצאות של הפרויקט בסכיפהול מעידות כי המודל שלנו מצליח לספק נוחות לסגמנט הלקוחות התובעני ביותר – נהג המונית", אמר ייל ואסטרט, מנהל פיתוח עסקי של בטר פלייס הולנד. "הן השותפים והן הלקוחות שלנו עזרו לנו להפוך את הפרויקט להצלחה אמיתית, ואנו נשארים מחויבים להמשיך וליישם את המודל בהצלחה גם בקרב חברות עם ציי רכב ובגם בקרב לקוחות פרטיים – בהקדם האפשרי".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן