בטר פלייס סוגרת את סניפיה בארה"ב ובאוסטרליה

חברת בטר פלייס סוגרת את פעילותה בארצות הברית ובאוסטרליה. החברה למעשה תפסיק להשקיע הון נוסף במיזם שלה באוסטרליה ותסגור את משרדיה בפאלו-אלטו בקליפורניה.

חלק מיישום התוכנית האסטרטגית של החברה, למקד את הפעילות בתקופה הקרובה בשווקים בישראל ובדנמרק, שם השלימה החברה בהצלחה את הפריסה המלאה של הרשת, החליטה החברה לסיים את הפעילות בשווקי המשנה שלה בצפון אמריקה ולהגביל השקעות חדשות מעבר להשקעות הקיימות באוסטרליה.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

על פי החברה ההתמקדות בשווקים בישראל ובדנמרק נובעת בעיקרה לאור העובדה שבשווקים אלה כבר הסתיימה פריסה מלאה של הרשת וחלה עלייה במסירת מכוניות, כאשר על פי התוכנית, שווקים אלו אמורים להוות את המבחן עבור ייתכנות הפרויקט ובמידה ואכן יצליח, ישמשו שווקים אלו מנוע צמיחה לחברה בעתיד. כחלק מההתמקדות, החלו הצוותים בדנמרק וישראל לעבוד עם שותפים, קיימים ופוטנציאליים, על מספר יוזמות שיווקיות ואחרות שצפויות להאיץ הצטרפותם של לקוחות חדשים.


צילום: רויטרס

"הצלחנו להראות שהמודל של בטר פלייס עובד ומהווה חלופה אמיתית לתחבורה בדלק", אמר דן כהן, מנכ"ל בטר פלייס. המשימה שלנו היא להוכיח ללקוחות, לספקים ולמשקיעים שיש לנו מודל ישים שיאפשר לנו להמשיך ולהרחיב את הפעילות בעתיד. אנו מאמינים בפוטנציאל ארוך הטווח הקיים בשווקים אלה ומעודדים מהתגובות החיוביות שאנו מקבלים מכל לקוחותינו ואין לי ספק כי לאחר יישום המודל החדש של החברה נמשיך להתרחב ולשוב לפעילות עתידית בשווקים אלו ובשווקים חדשים נוספים"

לפני מספר ימים התפרסם כי בטר פלייס מסרה בחודש ינואר 102 מכוניות חדשות בישראל כשהיא מציגה עלייה חדה מהנתונים של חודשים קודמים, בדצמבר מסרה החברה 5 מכוניות בלבד ובכל שנת 2012 עמדו מסירות החברה על 518 מכוניות חשמליות.

כתבות נוספות בנושא:

הסוללה נגמרת: כך מתקרב הרכב החשמלי אל סוף הדרך

כרוניקה של נפילה: נקודות ציון להתנפצות החלום של בטר פלייס

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן