בין הנרצחים באירוע הירי בב"ש: מנהל הבנק וסגנו

מסע הרג בבאר שבע: הערב הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה הרוגים באירוע הירי בבנק הפועלים בעיר. הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה מהקורבנות במסע הנקמה של תושב באר שבע בסניף בנק הפועלים בעיר. ענת בן חיים (32), אם לשלושה, מנהל הבנק אבנר כהן (44) וסגנו מאיר זיתון (39). 

כהן, תושב עומר נכנס לתפקידו כמנהל הבנק לפני כשבועיים. בן חיים היתה מזכירת משאבי אנוש בסניף חנות הסופרמרקט מחסני השוק. 

כאמור, ארבעה נהרגו ושלושה נפצעו בסניף בנק הפועלים ברחוב ז'בוטינסקי בעיר, לאחר שלקוח שלא קיבל הלוואה פתח ביריות על הפקידים, התבצר בתוך הסניף, והחזיק בבת ערובה. במהלך פשיטת המשטרה הוא התאבד, ובת הערובה חולצה.

על פי חשד המשטרה, היורה ביקר בשעות הבוקר בסניף בנק הפועלים וישב עם אחד הפקידים שם, ככל הנראה בניסיון למשוך כסף. משלא הצליח שב לביתו וחזר אל הסניף בשעות הצהריים כשהוא נושא נשק. הוא התווכח ארוכות עם הפקידים, ואז החל במסע הירי.

מפרטי החקירה הראשונית עולה כי הרוצח הוא אדם כבן 40, מאבטח שהחזיק אקדח ברישיון והשתחרר משירות סדיר במשמר הגבול לפני כ-17 שנים. בשנת 2002 הוא קיבל צל"ש לאחר מעורבותו בפיגוע סמוך לפיקוד דרום, ובשנת 2003 החל לעבוד כקצין ביטחון בבניין עיריית ב"ש, אך פוטר.

מבנק הפועלים נמסר כי "הנהלת הבנק מזועזעת, כואבת ומבכה את הנספים באירוע הטרגי שהתרחש בסניף בנק הפועלים בנווה זאב בבאר שבע". מנכ"ל הבנק ציון קינן אמר: "בשעה קשה זו, אנו מחבקים את הנפגעים ואת משפחות הנספים. ליבנו איתם ונפעל למענם".

צילום: סוכנות הידיעות 24

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן