בכירי תעשיית המובייל והאינטרנט בסין יערכו כנס מיוחד בישראל במרץ

בפעם השנייה יתקיים בישראל כנס המובייל והאינטרנט הבינלאומיGMIC , ביוזמת חברת GWC הסינית. הוא ייערך ב-22 במרץ, בהאנגר 11 בנמל תל אביב.

דוברים ומשתתפים מחברות בינלאומיות מסין וישראל ייקחו חלק בכנס. בין השמות הבולטים ניתן למצוא את ראשי ענקית התקשורת צ'יטה מובייל; ראש AliPay אסיה (חברת התשלומים המקוונים של עלי באבא אקספרס); ז'אנג הונג-ג'יאנג, מנכ"ל Kingsoft; איתן גלאי, מנכ"ל אאוטבריין; חגי טל, מנכ"ל Taptica; נבו אלווה, מנכ"ל Visuallead; יואב עוז, מייסד שותף של Spotad; מר אי האו, מנכ"ל GWC; איקי סנדורפי מ-Googleplay אסיה-פסיפיק; אדם בניון מ-500 startups; ענבל לביא, מנכ"ל Webpals; נועם נוימן מ-Matomy; ומנהלי AppsFlyer ואיירון סורס.

GMIC הוא כנס המובייל והאינטרנט הבינלאומי הגדול ביותר בסין, ונערך ב-9 יעדים שונים בעולם, כמו בייג'ינג, סאו פאולו, עמק הסיליקון ועוד. הגדול בהם הוא הכנס בבייג'ינג, שאירח ב-2015 יותר מ-30,000 משתתפים, והשנה עתיד לארח מעל ל-150,000 בכירים בתעשיית האינטרנט והמובייל בפארק האולימפי בעיר וכחצי מיליון משתתפים.

תל אביב תארח את אירוע הפתיחה הראשון של כנסי GMIC ב-2017 | צילום: fotolia

בפעם הראשונה שהכנס נערך בישראל, הוא משך אליו חברות ומשקיעים בינלאומיים. מעל ל-1,200 אורחים הגיעו לחלוק ידע וניסיון, והם קיבלו הצצה אל תוך עולם המובייל והאינטרנט המתפתח בסין כיום. לאור הצלחת הכנס בשנה שעברה, נבחרה תל-אביב לארח את אירוע הפתיחה הראשון עבור כנסי GMIC שיתרחשו במהלך 2017 בכל העולם.

כנס המובייל GMIC Tel Aviv 2017 מאורגן על ידי חברת GWC הסינית. זהו מועדון חברים סגור לבכירים מתעשיית המובייל והאינטרנט בסין, שמטרתו העיקרית היא יצירת מערכת יחסים המבוססת על אמון ושיתוף פעולה לצורך מחקר, צמיחה ופיתוח לשווקים בינלאומיים. אירועי הדגל של החברה הם כנסי GMIC.

במהלך הכנס תתקיים תחרות סטארט-אפים בינלאומית, במסגרתה חברות יתמודדו על ההזדמנות לזכות בהשקעה של רבע מיליון דולר. בשנה שעברה הפרס הראשון בתחרות הבינלאומית הוענק לחברת Feelter הישראלית.

מנכ"ל GWC, מר אי האו, מסר כי "המשימה שלנו היא לחבר את העולם ליזמות וחדשנות. כאשר אנחנו מביאים את סין לישראל, אנו מגשרים על המרחק הגיאוגרפי בין שניים ממנועי החדשנות המובילים בעולם. אנו מחוללים שיתופי פעולה, הזדמנויות, קשרי משקיעים ואינטראקציות תרבותיות, וכל זה כאן על אדמת ישראל".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן