בן הברית המפתיע ביותר שחנין זועבי יכלה לקבל: משה פייגלין

ח"כ משה פייגלין (ליכוד) מפתיע ויוצא נגד חקירתה של ח"כ חנין זועבי (בל"ד) במשטרה.

בסטטוס שהעלה היום בעמוד הפייסבוק שלו כתב ח"כ פייגלין כי חקירתה של ח"כ זועבי במשטרה היא עניין חמור שכל חברי הכנסת צריכים להתקומם נגדו. "הכנסת – כלומר נבחרי הציבור – כבר החליטה פעמיים להקיא מתוכה את 'הצירעה' הזו ובית המשפט העליון השיבה אל הפרלמנט שלנו.

"עכשיו זועבי מייצגת את בוחריה, עוקצת את כולנו – ובדיוק בשביל זה יש לה חסינות. היא לא נחקרת על גנבת כספים, היא נחקרת על פעילות והתבטאות שבמסגרת האג'נדה הפוליטית שלה. היום המשטרה חוקרת אותה, מחר היא תחקור את ח"כ מירי רגב או זהבה גלאון. בדמוקרטיה, הפרלמנט מבקר וחוקר את המשטרה – לא להפך", כתב פייגלין. "אז אל תעשו לי עכשיו "עוונטא" על זועבי כי זה קל. אם למישהו קשה עם זועבי, הוא צריך להבין שהבעיה היא הבג"צ ולא זועבי", סיים.

הסטטוס של פייגלין מתוך עמוד הפייסבוק שלו

כזכור, ביום שני נחקרה זועבי ביחידת להב 433 בחשד לביצוע עבירות הסתה לאלימות, איומים והעלבת עובד ציבור. נודע כי ממצאי החקירה ייבחנו על ידי צוות החקירה ויועברו לבחינת ראש יאח״ה וראש אגף החקירות והמודיעין (אח"מ) לגיבוש עמדתם בטרם יועבר החומר להחלטתו של היועץ המשפטי (יועמ"ש) לממשלה.

ביציאה מהחקירה אמרה ח"כ זועבי כי מדובר בחקירה מיותרת וזאת אחרי שתלונות שלה בגין הסתה נגדה המשטרה מצאה שלא לפתוח בחקירה בעניינן. "לא תפסו אותי על האשמות אחרות להסתה, אז חשבו שיתפסו אותי על מקרה כל כך שולי בבית משפט. שישוו בין הדברים שאמרתי בבית המשפט לבין הצהרות של שרים וחברי כנסת שונים, מול ההסתה הפרועה והישירה של ליברמן שאמר שצריך לרצוח אותי ושדיני יהיה כשל החוטפים. תפסו אותי אחרי מעצר של קטינים ומזה רוצים שאגיע לבית המשפט.

"אני לא מפחדת מהחקירה וגם לא מכתב אישום אם יהיה. זה חלק ממסע הרדיפה נגדי אבל בבית המשפט אנהל משפט פוליטי כנגד המשטרה. במדינה הזו גזענים הם אלו ששופטים את הדמוקרטים ואלו שרוצים להגן על השוויון והזכות למחות מוצאים את עצמם בחקירה".

תומך מפתיע. זועבי | צילום: מרק ישראל סלם

ההחלטה על פתיחת החקירה נתקבלה בעקבות תלונה שהעביר תובע משטרתי בגין אירוע שהתרחש ברחבת בית משפט השלום בנצרת בתחילת חודש יולי.שאת פניה קידמה קבוצה של מפגיני ימין עם דגלי ישראל וקריאות "בוגדת", "מחבלת" ו"לכי לעזה".

לכתבה במעריב השבוע

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן