בנט: "המתקפה על שרה נתניהו לא במקומה – אין דם רע בינינו"

המגעים להרכבת הממשלה נמצאים בעיצומם, ובינתיים משחררים ראשי המפלגות שלל התבטאויות על עמדתן במשא ומתן. הסוגייה הבוערת בימים האחרונים היא סוגיית גיוס החרדים, ואחרי האשמות של ש"ס כי מפלגתו של בנט זנחה את דרך התורה מגיעה התשובה.

"בכל היסטורית היהודות לא היה מעולם נתק בין עולם התורה לבין הכלכלה, ניתוק בין הלימוד לבין עולם המעשה. רמב"ם היה רופא, רש"י היה יינן ורבי יוחנן היה סנדלר – רק פה החליטו לעשות ניתוק מוחלט בין השניים", כך אמר יושב ראש מפלגת הבית היהודי, נפתלי בנט בראיון לגל"צ. "הציונות הדתית משלבת כבר עשורים לימוד תורה, גיוס לצבא ועבודה".

"לכנות את זה ברית זה מוגזם" – בנט ולפיד | צילום: מרק ישראל סלם

כאשר נשאל בנט מדוע טרם נערכה פגישה עם נתניהו: "אין כאן ענייני כבוד ואין וטו שהטילה שרה נתניהו עליי", הוסיף בנט. "המתקפה על שרה נתניהו היא לא במקומה. זכותו של ראש הממשלה להתייעץ עם אשתו כמו שאני מתייעץ עם אישתי, אין דם רע בנינו".

בנט התייחס כמו כן להסכם המדובר בינו לבין לפיד ואמר כי "לכנות את זה כברית זה מוגזם. יש כאן הסכמות חשובות על נושאים מהותיים שנמצאים על הפרק של המשק הישראלי", אמר בנט. "כל מי שיסכים לסוגית השווין בנטל ועל רפורמות כלכליות חשובות שיפרקו את הריכוזיות אהיה בן ברית שלו. לא מעניינת אותי פוליטיקה, מעניינת המהות".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן