גיא אבן מונה למנכ"ל מועדון הלקוחות YOU

מוטי קרן מנכ"ל חברת מגה קמעונאות הודיע היום על מינויו של גיא אבן לתפקיד מנכ"ל מועדון לקוחות YOU בקבוצת אלון רבוע כחול. המינוי יכנס לתוקפו בינואר 2014 ויהיה בכפיפות למוטי קרן שמשמש גם כיו"ר המועדון. במסגרת תפקידו יהיה אבן אחראי על תוכניות הנאמנות של המועדון, פיתוח כרטיס האשראי המשותף עם דיינרס, גיוס לקוחות, תפעול המועדון ופיתוח עסקי.

גיא אבן (39), מכהן כיום כמנהל אגף השיווק במגה קמעונאות, בשנים האחרונות, הוביל מהלכים אסטרטגים ושיווקיים כמו האסטרטגיה השיווקית החדשה של מגה, קמפיין השקת מועדון הלקוחות YOU, השקה מחדש של רשת מגה בעיר, והשקת רשת הדיסקאונט החדשה YOU.

גיא אבן | צילום: יח"צ

מוטי קרן מנכ"ל החברה אמר היום: "מועדון YOU מהווה מרכיב חשוב באסטרטגיה של הקבוצה להעמקת השותפות והנאמנות של לקוחותינו ואני רואה בו מנוע צמיחה משמעותי. אני בטוח שהניסיון והכישורים שגיא מביא עמו יסייעו לו להוביל את המועדון לפיתוח, חדשנות והצלחה".

מועדון YOU, מועדון הלקוחות של קבוצה אלון, הינו מועדון לקוחות המאגד 15 רשתות קמעונאיות, ממגוון עולמות צריכה, בהם: רשתות מגה, תחנות התדלוק דור אלון, חברת הסלולר YouPhone ועוד. המועדון מונה כיום כ 1.3 מיליון לקוחות וכ-170,000 לקוחות אשראי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן