גינדי אחזקות משיקה את פרויקט המגורים LIFE בשוהם

חברת גינדי אחזקות השיקה היום את פרויקט המגורים החדש שלה בשוהם. הפרויקט הנקרא LIFE נבנה בשכונת כרמים, אחת מעתודות הקרקע האחרונות ביישוב. פרוייקט LIFE כולל 14 בנייני מגורים בני 5 קומות, עם 234 דירות בנות 4 ו- 5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ודופלקסים סביב פארק רחב המשתרע על פני שטח של 24 דונם. הבשקעה הכוללת בפרויקט נאמדת ב-250 מיליון שקל. 

מחברת גינדי אחזקות נמסר כי הפרויקט נבנה על פי תקן בניה ירוקה ויציע לדייריו לובי ראשי מעוצב ומרווח, חללים גדולים ומוארים, מרפסות רחבות ופתוחות המשקיפות אל נוף ירוק של הפארק וסוויטת הורים מרשימות. כמו כן, הפרויקט ממוקם בשכונת כרמים האיכותית סמוך למוסדות, חינוך, בילוי, קניות ותרבות במרחק קטן ממרכז העיר ומצירי תנועה מרכזיים.

ממועצת שוהם נמסר כי הודות להליך רה-תכנון שיזמה המועצה לגבי תכנית הבינוי התקפה של השכונה, צומצם מספר הבניינים העתידים להבנות בה, הורחב שטח הפארק המרכזי בלב השכונה, הורחבו דרכי התנועה ומגרשי החניה, ונוסף שטח למבני ציבור וחינוך.

עם השקת הפרויקט יוצאת גינדי החזקות במבצע בלעדי לתושבי שוהם בשיתוף פעולה עם המועצה המקומית שוהם, על 98 דירות בלבד מתוך 234 לתושבי שוהם ובני משפחה מקרבה ראשונה ומעניקה להם זכות ראשונים לבחירה ורכישת דירה בפרויקט. במסגרת המבצע, מציעה גינדי החזקות מגוון דירות במחירים אטרקטיביים ובהנחה ששוויה 175,000-300,000 שקל. בנוסף, לתושבי שוהם ולבני משפחותיהם בלבד יינתנו תנאי מימון מיוחדים בבנק לאומי למשכנתאות וכן מסלולי תשלומים מיוחדים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן