גם שולחן וגם מטען: איקאה משיקה סדרת רהיטים חדשה שתטעין לכם את הסמארטפון והטאבלט

יותר ויותר סמארטפונים נעזרים בהטענה אלחוטית כדי לחדש את מלאי האנרגיה בסוללה. עושה רושם כי מישהו באיקאה זיהה את הפוטנציאל הכלכלי שעומד מאחורי הטכנולוגיה, וכתוצאה מכך החל מחודש אפריל הקרוב חברת הרהיטים תציע למכירה שורה של רהיטים ואביזרים לבית שיטעינו את הסמארטפון שלכם בהטענה אלחוטית.

כחלק מהתחייבותה של איקאה להפוך את הבית לחכם יותר, פיתחה חברת הרהיטים העולמית דגמים של מנורת רצפה ומנורות שולחן עם אופציה מובנית להטענה אלחוטית של הסמארטפון. בנוסף, איקאה תשיק גם שני שולחנות צד בעלי פונקציית הטענה אלחוטית בדומה לליין המנורות. אם יש ברשותכם את אחד ממכשיר הדגל של אפל או סמסונג, תוכלו לרכושבאיקאה גם כיסויים של הטענה אלחוטית כדי שתוכלו לנצל את הפונקציה החדשה של הרהיטים עד תום.


מנורת ההטענה של איקאה

אם אתם תוהים האם הסמארטפון שברשותכם יתאים לטכנולוגיה ברהיטים החדשים של איקאה, רוב הסיכויים שהתשובה לכך היא חיובית. הסיבה היא שרשת איקאה תומכת ב-Qi, הסטנדרט המוביל בשוק ההטענה האלחוטית. מדובר בפאד שמסוגל להטעין את הסמארטפון ממרחק מקסימלי של עד 1.6 אינץ', או 4 סנטימטרים בהספק של עד 5 וואט לסמארטפונים או 120 במקרה של מסכים ומחשבים ניידים. בין החברות שתומכות ב-Qi תוכלו למצוא את נוקיה, אסוס, סוני, LG, מוטורולה, HTC ועוד. התכנון בעתיד הוא שהסטנדרט יספק 1 קילו וואט כדי לתפעל מוצרי חשמל שונים ברחבי המטבח הביתי.

הרהיטים החכמים החדשים יהיו זמינים לרכישה החל מאמצע חודש אפריל בסניפי איקאה של אנגליה בלבד ומחירם ההתחלתי יעמוד על 30 יורו. זמן קצר לאחר מכן יושק הליין החדש גם בסניפים ברחבי ארצות הברית, אבל כרגע תג המחיר שיתלווה אל מוצריו אינו ידוע. בכל אופן, יהיה מעניין לראות האם המוצרים הללו יגיעו לסניפי איקאה בארץ, אם בכלל, וכמה הם יעלו לנו.

לכתבה בגיקטיים

עוד בגיקטיים:

נחשף השעון החכם החדש מבית Huawei

גוגל פיתחה מערכת בינה מלאכותית שתנצח אתכם במשחקים

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן