דיווח: אייפון 5S יגיע לחנויות ב-20 בספטמבר; אייפון מוזל – באוקטובר

אם אתם בעלי מכשירי אייפון מדורות קודמים שמחכים לדגם הבא, כנראה שלא תצטרכו לחכות עוד זמן רב: זה ייקח 12 שבועות, פחות או יותר. על פי דיווח שפורסם היום, המכשיר יגיע לחנויות בארה"ב ב-20 בספטמבר, כאשר החשיפה תיערך 10 ימים קודם לכן, ותכלול גם את ההשקה של מערכת ההפעלה iOS7.

דייב סמית, עורך טכנולוגיה בביזנס טיימס, אשר פרסם את התחזית, אשר זוכה לתמיכה על ידי אנליסטים, מעריך כי iOS7 תשוחרר 100 ימים אחרי ההכרזה עליה (בכנס המפתחים של החברה) בדיוק כמו קודמתה מגרסה 6.

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן


השקת האייפון הראשון ב-2007 | צילום: רויטרס

דיווח נוסף ומעניין לא פחות הוא כי אייפון 6 מוזל (או אייפון לייט) ישוחרר לשווקים שבוע או שבועיים אחרי האייפון 5S (כדי להימנע מעומס על החנויות). אם השמועות נכונות, המכשיר צפוי לצאת לשווקים ב-27 בספטמבר או ב-4 באוקטובר. המכשירים הצבעוניים והמוזלים ימוענו בעיקר אל השווקים המתפתחים בסין ובהודו.

על פי סמית, הסיבה לסמיכות ההכרזות זו לזו היא הרצון כדי לפנות את חודש אוקטובר להכרזה נוספת – הפעם על אייפד חדש, ועל אייפד מיני חדש בעל מסך RETINA – וייתכן שגם על טלוויזיה מתוצרת החברה או על iWatch, שעון יד/סמארטפון – שייצאו לשוק בדיוק בזמן לקניות החגים בארה"ב.

האייפון המוזל יכול לעשות עבור קו הטלפונים של אפל את מה שהאייפד מיני עשה עבור קו הטאבלטים שלה. המחיר המופחת צפוי לשכנע חלק מן הלקוחות להצטרף לפלטפורמה של החברה.


הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן