דיווח: אפל במשא ומתן לרכישתה של אפליקציית הניווט Waze

האם אנו עומדים בפני עיסקת ענק בעולם הטכנולוגיה? אתר האינטרנט TechCrunch, העוסק בחדשות בנושא אינטרנט וטכנולוגיה, מפרסם היום כי ענקית המחשבים והסלולר אפל עשויה לרכוש את אפליקציית הניווט הישראלית Waze.

על פי הפרסום, נמצא המשא ומתן בין השתיים בשלבים ראשוניים בלבד. מוקדם יותר השנה השיקה החברה של סטיב ג'ובס אפליקציית ניווט חדשה במכשיריה הניידים, אשר התגלתה כפיאסקו לאחר שנמצאו בה טעויות רבות ומביכות.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

מערכת הניווט של אפל | צילום: רויטרס

אפל התנצלה על המחדל בפני לקוחותיה ואף המליצה להם להשתמש במערכות ניווט חלופיות, בינהן Waze הישראלית, אשר נשיאה הוא אורי לוין. כעת נותר רק לראות את תיישם את המלצתה בעצמה.

Waze היא אפליקציית ניווט ודיווחי תנועה, המבוססת על קהילת משתמשים. עפ"י הדיווח התעניינה אפל לפני כחודש ברכישת אפליקציית Foursquare, אולם זו האחרונה אינה נחשבת לשחקן מרכזי בשוק המפות שמחוץ לארה"ב. "בניגוד אליה", נכתב בדיווח, "Waze שימושית מאוד במקומות כמו אסיה והמזרח התיכון".

שיקול נוסף, עפ"י הדיווח, הוא המחיר: רכישת Foursquare תאלץ את האימפריה של ג'ובס להיפרד מ-500 מיליון דולר, בעוד ש-Waze אמורה על פי הדיווח להיות זולה יותר ויעילה יותר.

את תגובתו של נשיא Waze אורי לוין לא ניתן היה להשיג. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן