דירוג האפליקציות: כך תהפכו את התמונות מהטיול לאיורים יפהפיים

10 האפליקציות המובילות לאייפון (חינם):

1. ToonCamera
2. Dumb ways to die
3. Bubble trubble 2 – the castle
4. Doodle fit
5. Bird Zapper
6. מי זמין
7. Crazy dentist
8. Icon pop song
9. שינדיגו חיי הלילה של תל אביב
10. Fun Run

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

השבוע בחנות האפליקציות של אפל, את העשירייה החינמית פותחת אפליקציה נוספת של עיבוד תמונות ווידאו – ToonCamera. למי שזוכר את הקליפ המפורסם של להקת א-הא לשיר Take on me, שבו סיפור שלם הועבר באנימציה יצירתית ושובת לב, גם כאן עיקר גאוותה של האפליקציה הוא ביכולתה להעביר תמונה למראה עיבוד אנימציה איכותי.

הסיפור מאחורי האפליקציה שבמקום השני, dumb ways to die, הוא מאוד מעניין. זוהי אפליקציה שבאה לאוויר העולם על בסיס תשדיר שירות למען שמירה על הבטיחות בנסיעה ברכבת שבמלבורן, אוסטרליה. סרטון האנימציה הוויראלי זכה ליותר מ-40 מיליון צפיות והפך להצלחה מסחררת. אז עכשיו, כאמור, ישנה גם אפליקציה המבוססת על הסרטון ובה צריכים השחקנים לשמור על הדמויות במשחק ולהישמר מסכנות מוות שאורבות להם בכל פינה.

אפליקציית Bubble trouble 2 שבמקום השלישי, מציבה בפני השחקן אתגר – לירות ולפגוע בשלל בועות מקפצות, וכל זאת תחת אילוצי זמן לא פשוטים.

בעמוד של doodle fit בחנות האפליקציות מופיעה אזהרת התמכרות. האפליקציה מאתגרת את המשתמש להרכיב את ה"דודלים", ציורים המבוססים על מלים, על ידי גרירה של צורות מובנות מראש. גוגל, אשר הפכה את הדודלים לסימן ההכר שלה, כבר הציגה על חשבון הלוגו שלה למעלה ממאה אלף דודלים.

Bird Zapper שמקום החמישי היא אפליקציית משחק מושקעת, כאשר במרכזה עומד הגיבור סקיפי האוגר אשר מטרתו אחת – לחשמל כמה שיותר ציפורים המפריעות את מנוחתו. פעולת החשמול נעשית על ידי משיכת האצבע על המסך כאשר ישנו רצף מתאים של ציפורים.

אפליקציית מי זמין שבמקום השישי מתיימרת לחולל מהפכה באופן שבו אנו מזמינים בעלי מקצוע. איך זה עובד? בוחרים אזור שירות ואת סוג השירות המבוקש ומקבלים רשימת בעלי מקצוע זמינים לרבות זמן הגעתם והדירוג שניתן להם על ידי קהילת המשתמשים באפליקציה. מפעילי האפליקציה מצהירים כי כל המומחים נבדקים על ידם לצורך בקרת איכות. 

למקום השמיני נכנסה אפליקציית icon pop song והיא אפליקציה נוספת מבית היוצר של סדרת אפליקציות הטריוויה icon pop quiz. מדובר באפליקציה שבה צריך לנחש את שם האמן או שם היצירה על ידי שמיעת קטע מוסיקלי ורמזים נוספים במידת הצורך. מדובר בז'אנר אפליקציות מצליח מאוד, שסוחף אחריו מיליונים ברחבי העולם.

את העשירייה סוגרת אפליקציית candy crush saga. מדובר במשחק אשר דורש מהמשתמש ליצור רצפים מסוימים של סוכריות בשביל לנקותם מהלוח. מדובר על אפליקציה עם עיצוב גרפי צבעוני וחי, והאפליקציה זוכה להורדות רבות ברחבי העולם.


הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן