דירוג ההייטק של פורבס: האם LiveU תשנה את עולם השידורים החיים?

הבטחה להצלחה מסחררת היא מרכיב בלתי נפרד מכל סטארט-אפ. היכולת לקחת רעיון ולהפוך אותו ממצגת לחברה אמיתית מחייבת אמונה בלתי מעורערת שהמוצר החדש הוא הדבר הכי טוב שהעולם יכול לבקש. בפרויקט מיוחד, בוחר מגזין פורבס את החברות הישראליות שעומדות לפני הפריצה הגדולה שלהן.

 


 

לרשימה המלאה: 10 חברות ההייטק הישראליות שיעשו את זה – לחצו כאן

 


 

LiveU

חברת לייב־יו (LiveU) מאפשרת לשדר בשידור ישיר כל אירוע היישר לעמוד אינטרנט: מאירועי חדשות ובידור שמסעירים את העולם ועד לגמר קט רגל בליגת בתי הספר באשתאול, חתונה, טקס סיום או איחוד משפחתי מרגש. אין סיבה שהעולם כולו, כמו גם הדודה מקונטיקט, יפספסו את החגיגה.

מתאימה גם לגופי תקשורת. טכנולוגיית השידור של לייב-יו | צילום: יח"צ

על הבחירה: לייב־יו פונה לשוק ענק ומציעה מוצר זול, זמין וללא תחרות. כיום, הבחירה של גופי חדשות בין אם טלוויזיה או אינטרנט היא להשקיע אלפי דולרים ויותר בשכירת ניידת שידור לוויינית או לפנות לפתרון של לייב־יו. המוצר של לייב־יו נחוץ לגופי חדשות ובידור, אבל מועיל גם באירועים אישיים יותר. ההוכחות, כרגיל, במספרים: על פי ההערכות בשוק החברה סיימה את שנת 2011 עם הכנסות בהיקף של כ־30 מיליון דולר.

הטכנולוגיה של לייב־יו מוגנת בחומת פטנטים שמאפשרת לה להתקדם ולהמשיך למזער את רכיבי המוצר. השאיפה הסופית היא להצליח להיכנס לתוך המצלמות, כרכיב פנימי. הם לא רחוקים משם.

מה הם יודעים לעשות: לייב־יו פיתחה מכשיר שמתחבר למצלמת וידיאו ומאפשר שידור חי באיכות גבוהה על גבי רשת הסלולר. "במקביל להמשך החדירה שלנו אל גופי שידור, חדשות, טלוויזיה ואינטרנט, השקנו מוצר קטן יותר, שמיועד לשוק האירועים הפרטיים״, אומר שמוליק וסרמן, מנכ״ל החברה. "זה עדיין המוצר הקטן שלנו, אך הוא תופס מקום בשוק״.

מה מצבה: בחודשים האחרונים הגיעה לייב־יו לחדשות, כשענקית האלקטרוניקה פנסוניק הודיעה שחתמה על הסכם אסטרטגי לפיתוח משותף של מצלמה שלא רק מקליטה, אלא גם משדרת או מעבירה ישירות לאחסון בענן.

…ומתאימה גם לאירועים פרטיים. טכנולוגיית השידור החי של לייב-יו | אילוסטרציה: ingimage/ASAP

יכולות השידור יתבססו על הטכנולוגיה של לייב־יו.

אפיק פעילות נוסף וחדש הוא מתן יכולות השידור הישיר ללקוחות ארגוניים. לייב־יו חברה לחברת התקשורת ספרינג, ויחד הן מציעות את השירות לבתי חולים שמעבירים ניתוחים ואירועים נוספים בשידור חי.

מה בתוכניות: "בשנה הקרובה נמשיך במכירות בתחום הטלוויזיה והניו־מדיה. במקביל נעבוד על הפיתוחים החדשים ושיפור המוצר הקיים״, אומר וסרמן.

 


 

לקבלת כל העדכונים, החדשות והדירוגים – עשו לנו לייק בפייסבוק

 


 

שנת הקמה: 2006

תחום: תקשורת

הון: 23 מיליון דולר

משקיעים: קיינן פרטנרס, כרמל ופיטנגו

מספר עובדים: 70

מנכ״ל: שמוליק וסרמן

 

מנכ"ל LiveU שמוליק וסרמן

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן