דירוג ההייטק של פורבס: הג'ל שיכול להציל אתכם מכאבי ברכיים

הבטחה להצלחה מסחררת היא מרכיב בלתי נפרד מכל סטארט-אפ. היכולת לקחת רעיון ולהפוך אותו ממצגת לחברה אמיתית מחייבת אמונה בלתי מעורערת שהמוצר החדש הוא הדבר הכי טוב שהעולם יכול לבקש. בפרויקט מיוחד, בוחר מגזין פורבס את החברות הישראליות שעומדות לפני הפריצה הגדולה שלהן.


לרשימה המלאה: 10 חברות ההייטק הישראליות שיעשו את זה – לחצו כאן


חברת הביוטכנולוגיה רג׳נטיס (Regentis Biomaterials) תציל את הסובלים מכאבי ברכיים בעקבות שחיקת סחוסים, תופעה שמכיר כל גולנצ׳יק וגם מי שסתם משחק כדורגל בשכונה מדי שישי. רג׳נטיס פיתחה ג׳ל נוזלי פולימרי, שהוא שילוב של חומרים טבעיים ומלאכותיים, המתנהג כמו סחוס טבעי ומאפשר סביבה טובה יותר לחידוש הסחוס הטבעי.

יציל את הסובלים מכאבי ברכיים. "הסחוס" של רג'נטיס | צילום: יח"צ

על הבחירה: האוכלוסייה בעולם המערבי מבוגרת יותר וזקוקה ליותר טיפולים אורטופדיים. רג׳נטיס מושכת משקיעים ומעוררת עניין רב בעולם הרפואה האורטופדית, בזכות החומר הייחודי שפיתחה.

מה הם יודעים לעשות: הטיפולים של רג׳נטיס מיועדים לאוכלוסייה המתבגרת, לפציעות ספורט ולפציעות בעקבות תאונה. "מוצרי החברה מבוססים על מחקריו של דרור סליקטר מהטכניון, היום המדען הראשי בחברה״, מסביר אליסטר קלמו, מנכ״ל החברה. "רוב החומרים המצויים בשוק הם סינטטיים או טבעיים ולכל אחד מהם יתרונות וחסרונות״.

"הפולימר שפיתחנו הוא שילוב של חומרים טבעיים ומלאכותיים ומתנהג כמו קרחון: החומר מוזרק לגוף כג׳ל, ומתקשה רק בהמשך. במשך שישה חודשים עד שנה הוא נספג לאט ובהדרגה בגוף. בזמן הספיגה הוא מאפשר חידוש של רקמת סחוס איכותית, שדומה בתכונותיה לסחוס הטבעי ומשתלבת באופן אופטימלי עם הסחוס הקיים״.

   ביוכימיה בפעולה. רג'נטיס | צילום: יח"צ

רג׳נטיס ביומטריאלס נמצאת בשלבים הסופיים של מחקר קליני באתרים שונים באירופה ובישראל ומקווה לצאת עם המוצר לשוק בעוד כשנתיים.

מה מצבה: בשבועות האחרונים השלימה החברה גיוס הון בהיקף של 10 מיליון דולר מהמשקיעים הקיימים, קרן ויטהלייף, קרן מדיקה וקרן הטכניון, לצד חברת ההשקעות של רויאל DSM וקרן קרוסרוד (Crossroad).

מה בתוכניות: "באירופה אנחנו בשלב הניסויים הקליניים ובשנתיים הקרובות נגדיל את מספר המשתתפים בניסויים ונתרחב גם לארצות הברית״, אומר קלמו. "אנחנו בונים גם מאגר מידע של התוצאות הקליניות שיכול לשמש כבסיס לניסויים הקליניים בארצות הברית״. 


לקבלת כל העדכונים, החדשות והדירוגים – עשו לנו לייק בפייסבוק

 


 

שנת הקמה: 2004

תחום: מכשור רפואי

הון: 15 מיליון דולר

משקיעים: ויטהלייף SCP, מדיקה, החברה ההולנדית רויאל DSM, הקרן האמריקאית קרוסרוד וקרן הטכניון

מספר עובדים: 15

מנכ״ל: אליסטר קלמו

   מנכ"ל רג'נטיס, אליסטר קלמו

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן