דירוג פורבס: היכן נמצאת השכונה היקרה ביותר בארה"ב?

שכנות האפר איסט סייד ידועה בתור אזור מגורים יוקרתי כבר כמה שנים אך כעת היא הפכה לכתובת היקרה ביותר בארה"ב. מגזין פורבס דירג את שכונת היוקרה כמיקוד היקר ביותר בארה"ב כאשר דירה בבניין בשכונה יכולה לעלות עד 40 מיליון דולר. 

שכונת האפר איסט סייד נמצאת באזור מנהטן בניו יורק ומתפרסת על השטח שבין הסנטרל פארק, ברחובות 59 ו-96 לבין איסט ריבר. בשכונה מתגוררים כמה מהאנשים העשירים ביותר בארה"ב, ביניהם טייקון התקשורת רופרט מרדוק. 

עליית מחירי הנדל"ן בעיר ניו יורק ובסביבתה השנה נובעת מהירדה במלאי הנכסים המוצעים למכירה. דירוג פורבס מבוסס על מחירי בתים פרטיים ודירות בבנייני מגורים משותפים ברחבי המדינה שנאספו על ידי מכון המחקר אלטוס. הנתונים אינם כוללים מחירי קואופרטיבים.

הכתובת היקרה ביותר הארה"ב, אפר איסט סייד | צילום מתוך google street view

על פי דירוג פורבס המיקוד היקר ביותר בארה"ב הוא 10065 והוא נמצא כעת בבנייה. מדובר במגרש הנמצא בפינת הרחובות 34 ו-62, שם מתוכנן להיבנות בניין מגורים בין 6 קומות שיעוצב על ידי הארכיטקט הנודע פטרסון פיליפס. על פי התכנון הבניין היוקרתי יכיל בריכה מקורה, חצר פרטית ומעלית זכוכית. הנכס היקר ביותר בבניין הוא דירה המוצעת למכירה תמורת 40 מיליון דולר. 

במקום השני בדירוג מופיעה שכונת אלפיין הנמצאת בפרברי העיר ניו יורק. בשכונה זו המחיר החציוני לבית הוא 5.75 מיליון דולר. מיקודה של השכונה היה בשנה שעברה במקום הראשון אך ירד בדירוג בעקבות עליית ערכו של הנדלן במנהטן. בשכונה זו מתגוררים סלבריטאים אמריקאיים רבים, ביניהם הראפר שון דידי קומבס והזמר סטיבי וונדר. 

אפר איסט סייד | צילום: רויטרס

במקום השלישי נמצאת העיירה את'רתון שנמצאת באזור עמק הסיליקון בקליפורניה. הביקוש לנדל"ן בשכונת הילסבורג בעיירה הנמצאת במיקוד 94010 עלה עם פריחתו של הסקטור הטכנולוגי בקליפורניה, אולם גם המיקוד הנחשק בחוף המערבי ירד השנה מקום אחד בדירוג.

את המקום הרביעי בדירוג תופסת שכונת סגפונק שנמצאת בעיירת הנופש סאות'המפטון בניו יורק. בין דייריה המפורסמים של השכונה ניתן למצוא את מנכ"ל גולדמן זאקס לויד בלנקפיין ואת המוזיקאי בילי ג'ואל. שכונת בברלי הילס בקליפורניה, בעלת המיקוד המפורסם ביותר בעולם 90210 דורגה השנה רק במקום ה-12. 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן